NotRyan
Medlem
Se det fetmarkade. Kan man få fram sån information? Isf hur?
Skicka in uppgifterna via feedback-formuläret på hemsidan, så ser customer-relations till att det når berörda...
Se det fetmarkade. Kan man få fram sån information? Isf hur?
Skicka in uppgifterna via feedback-formuläret på hemsidan, så ser customer-relations till att det når berörda...
SAS skrev:Tack för ditt vänliga brev!
Det gläder mig mycket att du är nöjd med vår service, i samband med din resa.
Det är mycket trevligt att få ta del av beröm om vår personal och service.
Likaså glädjande att få vidarebefordra ditt brev till de personer och instanser som har gjort sig förtjänta av detta inom vårt företag!
Vi sätter stort värde på både positiva och negativa erfarenheter i förbindelse med resor med oss, som vi tar in i vår verksamhet för information, och tackar dig än en gång för ert engagemang.
Med vänliga hälsningar !
xxxxxx xxxxxx
Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden
Customer care
Idag vände WF332 efter typ 10min i luften & när vi var tillbaka i OSL, så till service desken & vips så var jag ombord på SK1477 till CPH & sen SK446 till GOT. Tack SAS för extremt snabb behandling & ombokning!
Nope, det var 1630 som vände! Vad som hände sen vet jag inte, men jag såg när jag landade i GOT att WF skulle landa 2310, så jag misstänker att jag gjorde det rätta!Det var den flygningen som skulle gå vid 19 tiden som var försenad till 22:15 eller något vi pratar om? De bokade tydligen om några till min flight, SK1475 (och sen SK448 till GOT) med när jag var i Oslo var de snälla att upplysa de passagerare som väntade på det flyget i loungen att de stänger 21:15 så de får gå därifrån...
Nya flygplan på ingång SAS LN-RGB (Boeing 737 Next Gen - MSN 38034) | Airfleets aviation En helt ny B738 på ingång.