Tomas E
Medlem
Last edited:
Hade den pursern igår från BCN till ARN SK1812, en super trevlig person om du fortfarande är om bord hälsa från Peter som var med på flygningen igår och hälsa att jag tycker det var en fantastisk service han gav och mycket trevliga samtal.Mycket trevligt danskt crew ombord på SK2848 FAO-ARN idag, som enligt egen info är "oppe å hjälper Arlandabasen med extrapersonale". Att pralinerna inte räckte till alla i Plus gör inget när crew proaktivt erbjuder muffins och choklad till kaffet istället. Tänk vad mycket det gör med riktigt bra service. SAS när det är som bäst!
Kan du vägleda mig om hur du claimade ersättningen för förseningen. SAS ställde in mitt flyg för 1 månad sen och jag gjorde en anspråk direkt efter direkt hos SAS (www.care.flysas.com). Jag gjorde en claim för 1 månad sedan och jag har ännu inte fått någonting än. Har varit i kontakt med SAS support som har skickat påminnelse ett par gånger men ingen framgång. Märkligt vis har alla här fått ersättning inom 1-2 veckor. Vet någon vad det kan bero på?CPH-ARN tekniskt fel 7/1, +3h sen till GOT. Claim 8/1 och 250€ på kontot 14/1.
Gjorde precis som dig, vet inte varför ditt ärende dröjer. Jag fyllde bara i det som behövs och sedan fungerade som tänkt. Inga tips tyvärr.Kan du vägleda mig om hur du claimade ersättningen för förseningen. SAS ställde in mitt flyg för 1 månad sen och jag gjorde en anspråk direkt efter direkt hos SAS (www.care.flysas.com). Jag gjorde en claim för 1 månad sedan och jag har ännu inte fått någonting än. Har varit i kontakt med SAS support som har skickat påminnelse ett par gånger men ingen framgång. Märkligt vis har alla här fått ersättning inom 1-2 veckor. Vet någon vad det kan bero på?
Har du någon status som är guld eller högre?Kan du vägleda mig om hur du claimade ersättningen för förseningen. SAS ställde in mitt flyg för 1 månad sen och jag gjorde en anspråk direkt efter direkt hos SAS (www.care.flysas.com). Jag gjorde en claim för 1 månad sedan och jag har ännu inte fått någonting än. Har varit i kontakt med SAS support som har skickat påminnelse ett par gånger men ingen framgång. Märkligt vis har alla här fått ersättning inom 1-2 veckor. Vet någon vad det kan bero på?
Ja, Jag är EBG. I autosvaret jag fick för ca 5 veckor sen står det ''Our handling time at the moment is approximately 6-8 weeks.''Har du någon status som är guld eller högre?
I autosvaret jag fick i måndags står att handläggningstiden är 7-8 veckor, men att statuspassagerare får prioritet.
Anar att många som skriver här får del av den förmånen.