Traveller
Medlem
Ironiskt "beröm"! Något säger mig att du har alltför högt ställda förväntningar eller så får du av någon anledning alltid (??) ett dåligt bemötande. Som Pandion har du lite fler privilegier än andra passagerare och känner du dig inte nöjd med den servicen så tycker jag att du tar upp diskussionen med Customer Care eller om du tycker att det är jätteviktigt med Rickard Gustafson, vd SAS
För mig är den här kritiken om Pandion helt oförklarlig eftersom jag är Pandion och har en helt annan upplevd uppfattning. Då VonMögens profil säger att han är EBG och inte EBP förstår jag inte alls innebörden i inlägget eftersom det ju inte kan vara självupplevt. Jag måste väl dessutom tillägga att man inte kan förvänta sig att man skall behandlas som en "kung" eller som någon som är bättre än andra. Jag uppskattar stort att SAS "smyger" med sin extra service, klappar på axeln, uppgradering etc. Jag vill inte vara mer än vad någon annan är men det vore lögn att säga att jag inte uppskattar det extra.