coclol
Medlem
Fick samma idag. Har haft den på mig hela dagen. Riktigt najs!
Perfekt i detta råa malmöväder och sjukt vältajmat. Kan inte påminna mig någon liknande present de senaste åren.
Fick samma idag. Har haft den på mig hela dagen. Riktigt najs!
Är det någon som kan förklara vad detta handlar om? Det enda isbjörnspittsrelaterade jag känner till är temperaturen på snapsen i den bromanska vokabulären...Tack SAS! Mycket lämpligt i detta isbjörnspittskalla vädret!
Är det någon som kan förklara vad detta handlar om? Det enda isbjörnspittsrelaterade jag känner till är temperaturen på snapsen i den bromanska vokabulären...![]()
Och vad har det med SAS att göra?Ja och Skåne vid -2 till 2 grader är med rådande luftfuktighet fruktansvärt kallt. Säkert i nivå med isbjörnspittar.
Han citerade ett inlägg som postade en bild på en present från sas och höll med att det var bra gjort då det är kallt ute. Därav post i denna tråd.Och vad har det med SAS att göra?
Lite nyfiken, vad har man gjort för att få en sån present från SAS?Han citerade ett inlägg som postade en bild på en present från sas och höll med att det var bra gjort då det är kallt ute. Därav post i denna tråd.
Såg mer ut som en pandion-present.Han valde väl den som sin Diamondpresent.
Såg mer ut som en pandion-present.