palmen
Moderator
Det är då det är bäst att resa som DiamondJupp, fullt i både Go och Plus. Jag hörde pursern säga det i samband med dörrstängning. 2 tomma säten kvar i Business efter vår uppgradering.
Det är då det är bäst att resa som DiamondJupp, fullt i både Go och Plus. Jag hörde pursern säga det i samband med dörrstängning. 2 tomma säten kvar i Business efter vår uppgradering.
Ja onekligen! Kan tilläggas att min sambo är EBG, om det på något sätt också har bidragit till detta. Solklart var det i all fall att vi har Diamond att tacka för CU till Plus, samt att jag flyttades upp till Business i steg 2.Det är då det är bäst att resa som Diamond
Precis... Jag har två sådana flighter framför mig. Bägge i Plus och både plus o eko ser överbokade ut på Expertflyer... Blir förhoppningsvis en bra start på reseåret 2018Det är då det är bäst att resa som Diamond
SAS är jättebra att ha att göra med om personen man interagerar med är kompetent och vågar göra saker för kunden.Lite roligt att skriva i denna tråden direkt efter att skrivit i "Det här gjorde ni inte bra" tråden, men det är väl SAS i ett nötskal.
Skulle åka ARN-CPH-MAN idag med 40 minuter för byte i CPH. Gick till gaten för boarding och de annonserade 15 minuters försening. Gick tillbaks till loungen för en sista fika då tid fanns. Blev kallad i högtalarsystemet och ombokad på direkt flighten. Kollade just hur CPH flighten gått och hade nog missat min connection.
Hur kan dom ena sekunden vara så bra och se vad som kommer hända och i nästa inte ha en aning?