Upplevde en väldigt trevlig besättning igår mellan HKG-ARN, särskilt då den manlige pursern som var riktigt jovialisk. I vanlig ordning på längre flighter brukar jag gå över till galley och be om en öl. Det leder alltid till lite ölsnack, i synnerhet då Mikkeller. En stund efter att jag druckit upp ölet hörde jag mitt förnamn sägas, det var pursern som stod bredvid stolen min och undrade om jag ville ha en öl till, en burk som han höll i ena handen. Självklart tackade jag ja, annat hade varit oförskämt. Var första gången som en ur besättningen använde mitt förnamn då han/hon tilltalade mig.
Haha. Annat det än när man blir eye-balled och tillsagd att använda toaletterna i ekonomiklass...trots att man sitter i den främre business-delen! Eller när en dansk groggvagnschaufför kör in i tanten din som sitter ned i sin stol, och sedan å det grövsta säger till henne att hon ska flytta på sig, också i businessSkandinaviska SAS-lotteriet, det kan bli hursomhelst.
Hur blir man påkörd i sas business av en serveringsvagn om man sitter i stolen?Haha. Annat det än när man blir eye-balled och tillsagd att använda toaletterna i ekonomiklass...trots att man sitter i den främre business-delen! Eller när en dansk groggvagnschaufför kör in i tanten din som sitter ned i sin stol, och sedan å det grövsta säger till henne att hon ska flytta på sig, också i businessSkandinaviska SAS-lotteriet, det kan bli hursomhelst.