Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Måste berömma crew på gårdagens flight till Hong Kong. Blandning av norsk och dansk besättning och de hade bra koll och gav bra service. Fick möjlighet att testa champagne från businessclass under natten iom att flaskan var öppen och även RAS2 från mikkeller! Det är sånt här som gör det lite extra bra att vara Diamond.
Visa bifogad bild 48868

Vi tyckte också om ölen och champagne när vi åkte till Hongkong förra veckan. @palmen om jag minns rätt åker du hem på söndag, då ses vi kanske på planet. Hittills har vi fått sätten 23 a och b :)

Alltid bra när man får ge feedback och det endast tar någon minut.

Att man dessutom kan ge lite gratisreklam till det ENDA forumet man får använda svar gör ju inget ;);)
SAS.JPG

Åkte från CPH till EWR förra lördagen. Hade nödutgång bokat men som man gav bort till någon annan och som jag upptäckte vid incheckningen vid gaten. Tog några minuter att fatta att det hänt och gick tillbaka och visade mitt guldkort och berättade att jag ville ha tillbaka platsen. Två minuter senare var det fixat med ledigt säte sidan om.

Sen om det var tur eller man arbetar med seat block på riktigt vet jag inte... Men hem från EWR så har jag nödutgång själv igen. Åker i GO och är guld.

Åkte med SAS till HKG i helgen. Flygningarna gjordes i GO och det var första gången i GO och nya kabinen för mig.

GO har verkligen blivit bra med den nya kabinen. Bra med benutrymme, bra stol och bra IFE.

Tidigare har SWISS legat i topp i ekonomiklass longhaul men nu har SAS gått om.

Visst man kan tycka att det är snålt med dricka men där heter lösningen EBD eller cash. Ser inte problemet med att det inte är fri bar.

Jag kommer nog aldrig mer att slösa poäng på att uppgradera till PLUS igen ;).

ImageUploadedByTapatalk1457377577.247699.jpg
ImageUploadedByTapatalk1457377589.762239.jpg
ImageUploadedByTapatalk1457377617.297891.jpg

Åkte med SAS till HKG i helgen. Flygningarna gjordes i GO och det var första gången i GO och nya kabinen för mig.

GO har verkligen blivit bra med den nya kabinen. Bra med benutrymme, bra stol och bra IFE.

Tidigare har SWISS legat i topp i ekonomiklass longhaul men nu har SAS gått om.

Visst man kan tycka att det är snålt med dricka men där heter lösningen EBD eller cash. Ser inte problemet med att det inte är fri bar.

Jag kommer nog aldrig mer att slösa poäng på att uppgradera till PLUS igen ;).

Visa bifogad bild 49439Visa bifogad bild 49440Visa bifogad bild 49441
Ser ruskigt trångt ut...

Toppen