FlyingErik
Medlem
Blev Guld fyra dagar efter inskickad förfrågan, var kanske lite naiv när jag tänkte att det skulle öka prio automatiskt..Vad har du för status på SAS ? Har nog en del med det att göra, jag har Guld!
Blev Guld fyra dagar efter inskickad förfrågan, var kanske lite naiv när jag tänkte att det skulle öka prio automatiskt..Vad har du för status på SAS ? Har nog en del med det att göra, jag har Guld!
Tror ärendet får den status man har när det skickas in. Precis som att status vid bokning av biljett är det som hamnar på pax listan och i gate/säk maskinerna också. Hände mig i CPH när jag gick från EBS till EBG. Bokade resan som EBS och flög som EBG, fick bråka som bara denn för att få gå genom Fasttrack oavsett om jag hade EBG kortet i plånboken...Blev Guld fyra dagar efter inskickad förfrågan, var kanske lite naiv när jag tänkte att det skulle öka prio automatiskt..
Tror ärendet får den status man har när det skickas in. Precis som att status vid bokning av biljett är det som hamnar på pax listan och i gate/säk maskinerna också. Hände mig i CPH när jag gick från EBS till EBG. Bokade resan som EBS och flög som EBG, fick bråka som bara denn för att få gå genom Fasttrack oavsett om jag hade EBG kortet i plånboken...
Hvis du havde haft EBG kortet i hånden var du nok kommet igennem uden brokTror ärendet får den status man har när det skickas in. Precis som att status vid bokning av biljett är det som hamnar på pax listan och i gate/säk maskinerna också. Hände mig i CPH när jag gick från EBS till EBG. Bokade resan som EBS och flög som EBG, fick bråka som bara denn för att få gå genom Fasttrack oavsett om jag hade EBG kortet i plånboken...
Hvorfor klarer du det ikke ved check-in?Jag har börjat maila runt till olika *A bolag för att se till att jag på mina kommande bokningar genomförda innan EBG verkligen också får guldstatus på boardingkortet, en hel del jobb både för mig och för flygbolagen - konstigt att man inte kan göra någon form av körning för att korrigera detta.
Jag hade varit EBG i 2 veckor när jag flög, när skickade SAS ut nya kort inom 2 veckor efter upgrade?Hvis du havde haft EBG kortet i hånden var du nok kommet igennem uden brok
Hvorfor klarer du det ikke ved check-in?
Men det giver da lidt forståelse for at der til tider kan være ventetid hos kunderservice..
Jeg fik faktisk mit EBS kort efter 4 eller 5 dage, men nu skrev du jo at du havde kortet i pungenJag hade varit EBG i 2 veckor när jag flög, när skickade SAS ut nya kort inom 2 veckor efter upgrade?![]()
Det hade jag förvisso för jag beställde nytt kort samma morgon det slog om, men säk vakten påvisade att det stod EBS på mitt boardingcard och ville inte släppa in migJeg fik faktisk mit EBS kort efter 4 eller 5 dage, men nu skrev du jo at du havde kortet i pungen![]()
Hvis du havde haft EBG kortet i hånden var du nok kommet igennem uden brok
Hvorfor klarer du det ikke ved check-in?
Men det giver da lidt forståelse for at der til tider kan være ventetid hos kunderservice..
Jag fick nytt Mastercard och Diners med guld inom 1-3 arbetsdagar... Amex väntar jag fortfarande på nytt ett par år senareJag hade varit EBG i 2 veckor när jag flög, när skickade SAS ut nya kort inom 2 veckor efter upgrade?![]()