Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Blev precis ombokad till en tidigare flight i transferdisken på CPH med en ungdomsbiljett. Detta resulterar i en tidsbesparing på 1.45 Tim för min del. Mycket bra jobbat SAS!

Blev precis ombokad till en tidigare flight i transferdisken på CPH med en ungdomsbiljett. Detta resulterar i en tidsbesparing på 1.45 Tim för min del. Mycket bra jobbat SAS!

Försöker rätt ofta att få dem att boka om min biljett, men aldrig lyckats :) Så grattis säger jag :)

Kan meddela att det inte heller fungerar... I alla fall inte för mig. Men jag kanske använder fel taktik och frågar i check-in och ticket office... Kanske ska testa med personalen i gaten. :)

Om du frågar i gaten ökar dina chanser till att boka till tidigare flyg utan kostnad avsevärt.

Givetvis så skall man bara åka med handbagage.
Tror att även status hjälper, vi var 3 personer som försökte från OSL till ARN för några veckor sedan och gatevärden sa att Du som är EBD är det ok med, dina kompisar får åka på bokad flygning, vi åkte i Go.

Riktigt snabba in med poäng just nu, efter nattkörning har än så länge den dubbla poäng för resor i november jag fick för att jag hade lite poäng funkat också :)

Jag har lyckats boka om min plusbiljett (ej full flex) i gaten de senaste 6-7 gångerna utan några bekymmer. När det närmar sig "final call" frågar jag om det möjligen finns någon plats över och det har gått över förväntan hitintills. Däremot har jag hört att passagerare med gobiljett har nekats. Så tricket är att checka in på din ordinarie avgång (och inte gå till biljettkontoret, för då får du oftast betala tillägg om du vill åka med) och fråga vid gaten. Status underlättar säkert

Toppen