Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Var bokad ARN-GOT fredag eftermiddag med en snuskigt billig kampanjbiljett i Go. Kom iväg från jobbet lite tidigare än beräknat, såg att det fanns plats på avgången tidigare (17.05) så jag frågade snällt i gaten om jag fick åka med. Innan jag han avsluta frågan hade herren bakom disken påbörjat sin "Tyvärr..."-mening men efter en diskret förevisning av Diamondkortet bad han mig att vänta lite.

Medan boardingen pågick som bäst fick jag ett SMS från SAS som berättade att jag hade en ny avgångstid för min bokning och jag fick åka med. Första gången hittills som jag upplevt skillnad med Diamondstatus. Tack, SAS!

Var bokad ARN-GOT fredag eftermiddag med en snuskigt billig kampanjbiljett i Go. Kom iväg från jobbet lite tidigare än beräknat, såg att det fanns plats på avgången tidigare (17.05) så jag frågade snällt i gaten om jag fick åka med. Innan jag han avsluta frågan hade herren bakom disken påbörjat sin "Tyvärr..."-mening men efter en diskret förevisning av Diamondkortet bad han mig att vänta lite.

Medan boardingen pågick som bäst fick jag ett SMS från SAS som berättade att jag hade en ny avgångstid för min bokning och jag fick åka med. Första gången hittills som jag upplevt skillnad med Diamondstatus. Tack, SAS!

Hur vet du att det inte hade gått med EBG?

mvh

I tisdags blev jag välkomnad med namn i gaten när mitt boardingkort blev skannad. Trevligt! En bra start på flygningen till Köpenhamn vidare mot Billund.

Var i går å viste frem en koffert som ble skadet tidligere i uken med SAS. Fikk da ny (og bedre) koffert på stedet, og i natt tikket følgende inn på min e-postkonto:

Vi ber om unnskyldning for at du fikk problemer med din bagasje i forbindelse med din reise til Oslo – og de ulempene som det medførte for deg.

Som plaster på såret vil vi gjerne gi deg doble Ekstrapoeng* for dine reiser med SAS neste måned. Registrer deg senest 30. juni 2014 ved å klikke på knappen nedenfor, så får du automatisk doble Ekstrapoeng på alle reiser med SAS i perioden 1. juli 2014 - 31. juli 2014.

Med vennlig hilsen
SAS EuroBonus

Er forøvrig Diamant nå, vet ikke om det spiller inn på "kompensasjonen". Uansett: det her har dere gjort bra SAS!

Var i går å viste frem en koffert som ble skadet tidligere i uken med SAS. Fikk da ny (og bedre) koffert på stedet, og i natt tikket følgende inn på min e-postkonto:

Er forøvrig Diamant nå, vet ikke om det spiller inn på "kompensasjonen". Uansett: det her har dere gjort bra SAS!

Lysande, dom kan alltså trigga den kampanjen manuellt också för enskilda kunder i kompensationssyfte "Vi vill gärna ge dig lite plåster på såren om du köper mer av oss" - revenuetriggande :)

Mvh
/NotRyan

Fløy SAS PLUS uten gullstatus intra Sverige. Baggasjen min ble ikke pritagget hverken med oransjelapp eller påskrift - allikevel kom den aller først på baggasjebåndet i terminal 4. Fantastisk! ;)

Det skulle jag klassa som något som hör hemma i den andra tråden, för klagomål. ;)

Uten gullstatus får man ikke pritag på domestic :) Hvis det var det du mente? Ellers er jeg strålende fornøyd over at baggasjehandlingen på ARN T4 selv uten oransjetag klarer å gi PLUS-kundene god service - I believe in magic now :p

Uten gullstatus får man ikke pritag på domestic :) Hvis det var det du mente? Ellers er jeg strålende fornøyd over at baggasjehandlingen på ARN T4 selv uten oransjetag klarer å gi PLUS-kundene god service - I believe in magic now :p

Detta kan ju ha varit en ren slump också.

Toppen