Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Vet inte om det kommit upp, men jag har fick poäng direkt vid landning på både ARN-OSL och OSL-LHR idag. Plingade till samtidigt som hjulen tog i backen när jag hade WiFi, vilket också funkade under landning. I Oslo kom det när jag slog av flygläget när vi taxade in. Ingen direkt stor perk men lite roligt ;)

Vet inte om det kommit upp, men jag har fick poäng direkt vid landning på både ARN-OSL och OSL-LHR idag. Plingade till samtidigt som hjulen tog i backen när jag hade WiFi, vilket också funkade under landning. I Oslo kom det när jag slog av flygläget när vi taxade in. Ingen direkt stor perk men lite roligt ;)
Yes. Har varit så ett tag nu. Eviga väntan är numera historia. Behövs inga excelark för att följa upp. Bra!

Lika dåliga och långsamma som SAS varit på att ställa ut nya biljetter vid frivilliga ombokningar, lika bra och snabba har de varit på att automatiskt, utan att jag behövt kontakta dem, ställa ut nya biljetter de (många) gånger Kenya Airways ombokat oss/ändrat tider på vår kommande resa. Skönt att slippa ringa in varje gång!

KQ verkar som många redan påpekat vara "nya TK". Men med skillnaden att de faktiskt lägger in nya flyg som funkar i bokningen istället för att som TK endast visa inställd flight när tiden ändras 5 min så att man måste lösa allt själv.

Toppen