Cristoffer Cedergren
Medlem
En bekant körde tavlan i Chat GBT och gissar att sista destinationen längst ner är Bejing Daxing, men AI har ju haft fel förr 

Låter bra för Seattle var lite av en besvikelse. Hoppas 4:e uppifrån är Seoul.Bekräftat!
Mer nyheter kommer imorgon!
Du menar alla dessa personer som inte vet skillnaden på your och you're?Jag är vid liv. Kan dock tänka mig att personer med engelska som modersmål tycker det ser oprofessionellt ut. Även om de sannolikt överlever de också så har de ändå en poäng i så fall.
Jag tror han menar de personer som kan skillnaden. Vad får dig att tro att han menar de som inte kan skillnaden?Du menar alla dessa personer som inte vet skillnaden på your och you're?
Mängden personer med engelska som modersmål som missar de mest fundamentala är skrämmande hög.Jag tror han menar de personer som kan skillnaden. Vad får dig att tro att han menar de som inte kan skillnaden?
Stockholm 0Nya och nygamla linjer från CPH: Krakow, Madrid, Budapest, Lyon, Valencia, Malta, Bukarest, Milano, Sevilla, Åbo, Billund, Kristiansand, Harstad/Narvik och Bodø.
![]()
Trots storsatsning på Kastrup – hopp för Arlanda
15 nya linjer från och med sommaren 2025.www.sydsvenskan.se
![]()
Är det wish-versionen av ChatGPT? Kanske därför den gissar på Beijing?En bekant körde tavlan i Chat GBT...