Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Men ödet kom emellan, för jag fick sms/e-post 15 timmar innan avgång att positioneringen ARN-CPH imorgon är inställd. Efter ett resultatlöst samtal till Diamond-supporten (där en inofficiell rekommendation var att flyga Norwegian till CPH) så bestämda jag mig att vänta, packa och kanske köra till ARN för att förhandla/checka in väskan.
Skulle du också varit med SK1417 kl. 7?
Välkommen i klubben.

Ska också sydpå men ombokad med KLM via Schiphol. Inte vad jag önskade mig riktigt.

Skulle du också varit med SK1417 kl. 7?
Välkommen i klubben.

Ska också sydpå men ombokad med KLM via Schiphol. Inte vad jag önskade mig riktigt.
Japp, SK1417. Fick du klart sämre resetider?

Om jag ska klaga på nåt så är det att det inte tydligt syns kabinklass när man ska godkänna ombokningsalternativet. Nu blev det rätt med Business, men ändå onödigt magknip.

Japp, SK1417. Fick du klart sämre resetider?

Om jag ska klaga på nåt så är det att det inte tydligt syns kabinklass när man ska godkänna ombokningsalternativet. Nu blev det rätt med Business, men ändå onödigt magknip.
Fick rent krasst bättre restider men ett onödigt kort byte på 45 min. Ankommande kärra verkar få planerad bussgate.

Håller med om Business att det inte är klart men kvinnan i SAS kundtjänst bekräftade innan jag godkände.

Toppen