Taggen
Medlem
Nej, de har inte betalat tillräckligt med konsultavgifter för få 5 stjärnor.Intressant att British Airways bara rankas som "Four star global airline"
Nej, de har inte betalat tillräckligt med konsultavgifter för få 5 stjärnor.Intressant att British Airways bara rankas som "Four star global airline"
Allt gött med fest!!SAS bjuder in medarbetarna på respektive bas till stor fest i Stockholm, Oslo och Köpenhamn nu i december för att fira att chapter 11 processen är genomförd och för att nu sätta blicken framåt!
Det är väldigt längesedan medarbetarna fick något liknande.
Mycket bra och trevligt initiativ![]()
Är väl ändå helt vanlig normal personalpolitik i många företag att bjuda på julbord eller liknande i slutet av året.SAS bjuder in medarbetarna på respektive bas till stor fest i Stockholm, Oslo och Köpenhamn nu i december för att fira att chapter 11 processen är genomförd och för att nu sätta blicken framåt!![]()
Det är väldigt längesedan medarbetarna fick något liknande.
Mycket bra och trevligt initiativ![]()
Är väl ändå helt vanlig normal personalpolitik i många företag att bjuda på julbord eller liknande i slutet av året.
Det har jag inte märkt i min industri. Har du märkt det i din eller det baserat på någon fakta?Tyvärr är det allt färre företag som gör något sådant för sina anställda.
Självklart varierar det beroende på var man är verksam. Utifrån erfarenhet är detta inte något som är särskilt vanligt på SAS.Det har jag inte märkt i min industri. Har du märkt det i din eller det baserat på någon fakta?