Lång historia som blev bra till slut…Bonusresa bokad i oktober Umeå - Alicante, fick meddelande från SAS om att denna förskjutits ett dygn vilket pajade allt då vi får gäster. Letade fram en passande flight som skulle funka, dock med övernattning på Kastrup. Blev tvärstopp på denna med motiveringen att bonusresorna var slut…HUACA, ny handläggare som verkligen gjorde sitt bästa, lyckades hitta en resa med Swiss. Frågade om jag skulle hänga kvar i luren medan det biljetterades men nej, det behövdes inte, biljetterna kommer på mailen. Kommer såklart inga biljetter, börjar ana oråd…Ringer upp några timmar senare och får tag i en kanonhandläggare (kvinna, liten brytning) som kommer i kontakt med den tidigare handläggaren och får info om att tidigare biljetter tyvärr hade försvunnit under bokningsprocessen. Sånt kan hända tänker jag och ber henne verkligen försöka lösa vårt problem. Sagt och gjort, hon ägnar tid, energi och försöker verkligen kirra detta och till slut lyckas hon lösa det i enlighet med mina ursprungliga önskemål. Tänker att jag ska höja henne till skyarna i utvärderingen och för första gången någonsin får jag inget samtal från SAS, förbannat tänker jag. Men om hon eller någon av hennes kollegor ser detta - all heder, du var kanon, stort tack för hjälpen!