Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Mailade SAS med begäran om ersättning för merkostnader vid ett inställt flyg. Svar med "pengarna utbetalade" 39 minuter senare! Rekord?

Mailade du guldsupport eller använde du deras claim form på hemsidan? Körde via formulär in en begäran för två veckor sedan och fick svar att väntetid på claim nu låg på ca åtta (8!) veckor.

Trevlig norsk crew på sk 4633 till Kreta från Oslo. Glada och bra service i Plus. Inget gardinhäng och kom ut 2 !! rundor efter första serveringen. Så det var bara att tacka och hoppas hemturen blir lika bra...

Flög ATR ner till Ängelholm för knappt tre veckor sedan. Vi var flera olika sällskap som inte fick med väskorna pga att det blev fullt. Mycket semesterfirare o helt fullsatt, så antar att det var mer bagage än i vanliga fall. Min väska kom ca 40 timmar senare via Landvetter. Köpte lite träningskläder och skickade in claim till SAS, igår kom mail med ursäkt på norska och pengar till kontot. Inget tjafs utan bara smidigt hanterat.

Supertrevliga flygvärdinnor idag på flight SK1826 (11:05 Split - Stockholm) som gav oss en fin avslutning på semestern och dom var verkligen omtänksamma när en av sönerna kändes sig lite vissen. Att vi sen landade ca 15 minuter för utsatt tid på Arlanda var ju inte dumt det heller :)

/Vi på rad 2

• Gilla
Reactions: mry
Skulle åka till EWR via Oslo för en dryg vecka sedan. Flighten till Oslo blev försenad så vi inte skulle hinna med kärran till EWR. Står i disken nedanför loungen och pratar med dom när de ringer från loungen och säger "Vad menar du med att inte vara i loungen med din lilla son :)? Vi har bokat om dig till direktkärran så jag ringer ner till hon du pratar med så får du nya boardingkort"
Också blev vi uppgraderade från plus till Business.Och två matvouchers
Bra jobbat SAS!!!

Det är ibland diskussion om flygbolaget behandlar "utlänningar" bättre än sina "hemmafolk" :D ja, det kan hända i mitt fall...vill bara tacka SAS för det alltid supersmidiga service jag får när jag vill boka om vid gate eller ansöka om EC261 ersättning. Det är precis tvärtom hos Finnair som jag nu boikottat en hyfsad lång tid sedan de vägrat betala kompensation eller ens lyssna på sina kunder

Åkte C med dom till HKG, hörlurarna funkade inte i något uttag skrev till custermer care fick svar nu 8 veckor senare med 6000p på kontot.

Valde som EBD , Nuance Salt & Pepper mill, som gåva förra året, har vart riktigt nöjd med produkten, men då den ena totalhavererat av någon anledning (ej handhavande) så mailadet jag EBD-support o fråga om vad man kunde göra, dom löste det som så att dom skickar ett par nya, även fast dom igentligen utgått o sortimentet :D Riktigt nöjd över detta då jag funnit dom väldigt härliga

Toppen