Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Vet inte hur mycket man ska/bör skriva här men eftersom det är många som är missnöjda med diverse kundtjänst och support så tänkte jag bara säga att jag registrerade missing points igår eftermiddag för 2 flighter (min fru och dotter) och fick svar nu att det var på väg in på kontot.

Snabbt svar och trevligt bemötande i mailet!
 
Min flight i går CPH-ARN blev avbokad p g a strejken, jag hade som back-up en biljett med norsken, går förbi loungen för be dem kolla om min flight dagen efter (idag) hade dansk crew, hon går iväg och ringer runt för att ta reda på det. Det var dansk crew så jag tackar och bugar och vänder på klacken, då ropar hon efter mig och frågar om jag inte vill in i loungen - trevligt!
 
Mailade SAS med begäran om ersättning för merkostnader vid ett inställt flyg. Svar med "pengarna utbetalade" 39 minuter senare! Rekord?
 
Toppen