dino_81
Medlem
Prova ring upp igen och se om du har bättre lycka den gången.
Som nämnts har SAS förmodligen skickat ut information om ändringen i god tid och i dessa mail framgår att ändringen anses "accepterad" av kund om man inte hör av sig inom 10(?) dagar. Kan tyckas lite snävt men det deras villkor vilka accepteras då man som kund köper biljetten. Att mailet hamnar i skräpkorgen, går till en e-post kunden efteråt har ändrat eller bara "försvinner" tar inte SAS hänsyn till.
Vid de tillfällen jag har meddelats om ändring på detta sätt, även om det bara rör sig om en tidtabellsförskjutning på några minuter har SAS varit väldigt tillmötesgående med ombokning. Speciellt om jag serverar dem ett färdigt förslag.
Med jag råder dig att göra ett nytt försök och hör om de inte kan göra ett undantag? Det kan ju dock vara så att 13:30-flighten är fullbokad?
Skiter det sig helt kapitalt har jag två extra biljetter till deras konsert i Globen 16/12 till salu!
Lycka till!
Som nämnts har SAS förmodligen skickat ut information om ändringen i god tid och i dessa mail framgår att ändringen anses "accepterad" av kund om man inte hör av sig inom 10(?) dagar. Kan tyckas lite snävt men det deras villkor vilka accepteras då man som kund köper biljetten. Att mailet hamnar i skräpkorgen, går till en e-post kunden efteråt har ändrat eller bara "försvinner" tar inte SAS hänsyn till.
Vid de tillfällen jag har meddelats om ändring på detta sätt, även om det bara rör sig om en tidtabellsförskjutning på några minuter har SAS varit väldigt tillmötesgående med ombokning. Speciellt om jag serverar dem ett färdigt förslag.
Med jag råder dig att göra ett nytt försök och hör om de inte kan göra ett undantag? Det kan ju dock vara så att 13:30-flighten är fullbokad?
Skiter det sig helt kapitalt har jag två extra biljetter till deras konsert i Globen 16/12 till salu!
Lycka till!