Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Kenny

Medlem
Avbokade en resa för fyra veckor sedan, men har fortfarande inte fått någon återbetalning. Idag ringde jag SAS, som på telefon svarar att återbetalningar från början av mars inte "gått igenom automatiskt" utan att man måste ringa in för att få de utbetalade. Att lyckas lösa problemet utan att kunden själv behöver ringa var tydligen inte ett alternativ?

Samma här. Jag avbokade 27 februari, såg inte röken av pengarna och mailade ett par veckor senare. Fick veta att de precis då höll på att arbeta med återbetalningarna för mitt datum. Fick inga pengar, mailar igen och får tisdag 24 mars höra att det blivit något misstag men att de kontaktat "återbetalningsavdelningen" som lovat fixa detta. Fick 2000 eurobonuspoäng som kompensation. En vecka senare har jag fortfarande inte fått pengarna.
 

fcx

Medlem
Avbokade en resa för fyra veckor sedan, men har fortfarande inte fått någon återbetalning. Idag ringde jag SAS, som på telefon svarar att återbetalningar från början av mars inte "gått igenom automatiskt" utan att man måste ringa in för att få de utbetalade. Att lyckas lösa problemet utan att kunden själv behöver ringa var tydligen inte ett alternativ?

Nu är ärendet löst. Ringde för två veckor sedan, och blev utlovad pengar (som inte kom). Ringde igår igen och påminde dem, och då hade de tydligen "missat" ärendet vid förra samtalet. Blev dock utlovad pengarna inom 3-5 arbetsdagar. Pengarna kom dock dagen efter samtalet :)
 

Steve

Medlem
  • Hej, trasigt IFE på SK907 resulterade i 5000 EB-poäng som kompensation. Jag argumenterade för att ersättningen för andra med liknande problem legat på 8000 poäng men fick till svar att de redan överstigit sina schabloner när jag erbjöds 5000 poäng. (Är EBG men det har väl ingen inverkan)
 

Agö

Medlem
  • Hej, trasigt IFE på SK907 resulterade i 5000 EB-poäng som kompensation. Jag argumenterade för att ersättningen för andra med liknande problem legat på 8000 poäng men fick till svar att de redan överstigit sina schabloner när jag erbjöds 5000 poäng. (Är EBG men det har väl ingen inverkan)
Vilken kabinklass?
 

joemume

Medlem
  • Hej, trasigt IFE på SK907 resulterade i 5000 EB-poäng som kompensation. Jag argumenterade för att ersättningen för andra med liknande problem legat på 8000 poäng men fick till svar att de redan överstigit sina schabloner när jag erbjöds 5000 poäng. (Är EBG men det har väl ingen inverkan)
Du får vara grymt nöjd om du flög GO. Grattis!
 
Toppen