Jag har inte fått något svar på mitt klagomål under de senaste två veckorna.... Inte ett enda ord.
Jag har inte fått något svar på mitt klagomål under de senaste två veckorna.... Inte ett enda ord.
Jag skickade in ett klagomål om en försening 31/7. Inte ett ord än. Förstår inte hur andra får svar så snabbt. Men det var något i nån tråd att de hade 5-6v väntetid på klagomål då :/
Jag skickade in ett klagomål om en försening 31/7. Inte ett ord än. Förstår inte hur andra får svar så snabbt. Men det var något i nån tråd att de hade 5-6v väntetid på klagomål då :/
Jag gjorde ett klagomål 8 augusti och då fick jag information att det är upp till 8 veckors fördröjning på ärenden på grund av slutet av sommar säsongen.
Det var inte acceptabelt. SAS kräver sina kunder att agera inom 10 dagar.Jag gjorde ett klagomål 8 augusti och då fick jag information att det är upp till 8 veckors fördröjning på ärenden på grund av slutet av sommar säsongen.
Det var inte acceptabelt. SAS kräver sina kunder att agera inom 10 dagar.
http://www.businessclass.se/forum/s...ry-schedule-change-10-dagar-efter-mailet.html
SAS kräver att kunderna ska svara inom 10 dagar men svarar själva efter 8 veckor tror jag Dr. menar här...Hvilken sammenheng har det med det du quoter?