A
Aurora
Guest
SAS kräver att kunderna ska svara inom 10 dagar men svarar själva efter 8 veckor tror jag Dr. menar här...
Ja, jeg skjønte det, men jeg skjønner ikke logikken. En bedrift har sine regler ifht kundene sine, kundene har krav ihht. de regler og avtaler som er akseptert når man gjennomførte en handel. Det er jo rimelig søkt å mene det er "uakseptabelt" at en bedrift har ventetid i kundeservice-senteret, på bakgrunn av at en kundegruppe som en sjelden gang utsettes for en ombooking har en tidsfrist på seg. Det er bare litt far fetched for meg å trekke sånne paralleller som Dr.Miles gjør her. Litt barnslig nesten, om jeg tør påstå så.
Og bare så det er sagt: ja jeg synes også det er synd det er lang ventetid hos kundeservice. Det er en enkel sak å ha ansatt et par flere, for å få fortgang på det. Men å trekke fram at SAS har tidskrav på passasjerene sine som et negativt argument mot SAS' lange behandlingstid... It's just really out there. Særlig når SAS i stort sett ALLE tilfeller jeg har lest her gir en meget god kompensasjon når svaret først kommer, det er bare å se bakover i denne tråden og evt andre om kundeservicens lange ventetid.
Last edited by a moderator: