Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Palazzi, satt och tittade på din flight imorse och såg när ni vände. Blev väldigt nyfiken varför men nu vet jag. Vi satt och diskuterade hur surt det måste vara att nästan vara framme... Förresten så vände ni strax innan ni kom in över Polen ;)

Det er jo kjipt at tekniske feil skjer, men jeg spør nå meg selv om hvorfor det er SAS' feil at uforutsette tekniske feil skjer, at det er problemer på LIN og ARN? Ønsker man at man skulle fortsette til LIN med teknisk feil? Men alt er jo negativt hvis man er negativt innstilt, for all del :)

Det er jo kjipt at tekniske feil skjer, men jeg spør nå meg selv om hvorfor det er SAS' feil at uforutsette tekniske feil skjer, at det er problemer på LIN og ARN? Ønsker man at man skulle fortsette til LIN med teknisk feil? Men alt er jo negativt hvis man er negativt innstilt, for all del :)

Det tekniska felet på LIN påverkade inte förseningen. SAS startade med trasig instrumentering, och valde att vända först i Polen för att de inte ville flyga ner tekniker till LIN (alternativt låta maskinen stå). Piloten medgav att den inte påverkade flygningen.

Det mest pinsamma agerandet kom dock när man delade ut gratis mackor efter 2h (iofs föredömligt). Man delade ut mackor efter de som bokat tillsammans... Alltså: Två föräldrar + ett barn = 1 macka & Ensamresande Palazzi = 1 macka :confused:

De beslut som fattades kom dock uppifrån, så jag tyckte riktigt synd om besättningen. De försökte verkligen göra sitt bästa för att lösa situationen.

Klart att dessa tekniska fel inträffar, men jag förundras över att det alltid innefattar SAS för min del :(

Flyget blev såklart 2h58min försenat, och inte 3h!

PS. Ytterligare en frekvent BC-resenär fanns ombord (långt fram i planet).

Toppen