Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Kära SAS,

Tack för nyhetsbrevet* du skickade idag om en miljon kanonofferter. Det var väldigt intressant att klicka på länken och se

sas404.png

istället för flygpriser.

* åtminstone den finska versionen

Last edited:
Ny utrustning påväg, behövligt! Reste SK995 igår i SAS Plus både foder från stol och benskydd släpper utan att man kan plasera dem åter... er tråkigt ut,samt att man inte vet riktigt vart man skall lääga den där räddningsvästen som kommer ut... :)
Du skulle naturligtvis tagit på dig den ;) Hade säkert fått extremt mycket hjälp av crew då..

Hvis du mener det er så enkelt å komme i kontakt med Gustafsson håper jeg du deler med Gustafsson at han gjerne skulle besøkt sine ansatte og gjerne vært mulig å kontakte fra sine ansatte også. At kunder skal ha enklere for å kontakte en CEO enn hans ansatte synes jeg er jævlig tråkigt, og passer således innmari fint inn i denne tråden (dette är inte bra).

Jag flyger inte SK och har under ett tillfälle varit i kontakt med honom och han har varit mer än trevlig och jag ser inte varför det inte skulle gälla i det här fallet också SK har tydligen vissa strukturella problem men trots det tvekar jag på att en kund som köper flera tusen C-resor om året inte skulle prioriteras eller ha någon form av handläggare som kan ta direkt kontakt med SK.

Last edited:
Jag hade ett lossat fotstöd, det som finns i eco+. Jag övervägde att ta med det och bifoga för att stärka min claim ;) :cool:
Jag har en gång haft ett löst armstöd, på Air Canadas flight Frankfurt-Toronto. Satt i apklass. Upptäckte det lösa armstödet före pushback, jag påkallade steward och påtalade säkerhetsbristen med risken att ha lösa föremål. De tillkallade flygmekaniker, som tittade på armstödet och konkluderade metallutmattning. Jag och mitt sällskap flyttades till C-klass och så var jag nöjd.

Toppen