D
Deleted member 4971
Guest
Det finns två saker jag verkligen inte gillar hos SAS och som verkligen känns som viktiga punkter för att hålla kvar resenärer som drar in pengar.
1) prio boarding ropas upp ibland men efterföljs sällan/aldrig. Gör som alla andra flygbolag, låt det pipa rött och släpp inte igenom personen som inte ska få boarda först. Nu stiger jag oftast på sist, men det här visar att SAS tar sina statuskunder på allvar. Idag känns det mer som en rusning.
2) Uppgraderingar, när ni skickar upp folk till PLUS, gå efter status/dyraste biljett, skicka inte upp någon som köpt billiga biljetter och inte på långsikt kommer ge något till er på SAS.
1) prio boarding ropas upp ibland men efterföljs sällan/aldrig. Gör som alla andra flygbolag, låt det pipa rött och släpp inte igenom personen som inte ska få boarda först. Nu stiger jag oftast på sist, men det här visar att SAS tar sina statuskunder på allvar. Idag känns det mer som en rusning.
2) Uppgraderingar, när ni skickar upp folk till PLUS, gå efter status/dyraste biljett, skicka inte upp någon som köpt billiga biljetter och inte på långsikt kommer ge något till er på SAS.