Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Väljer man inte bara "skriv ut boardingkort" på sista steget i incheckning? Den är väl per default avmarkerad om dom tycker man inte behöver

Jag tror nilsson menar automaterna på flygplatsen.

Och dom säger att Boarding Card inte behövs om man har reggat resan på nåt bra kort, men man kan (bör?) fortfarande välja att skriva ut det ändå.

Använder aldrig automaterna när jag flyger SK...
Jag gillar att få den personliga touchen genom att samtala med en fysisk person. Nu har jag ju inte varit statuslös hos SK sedan år 2000, så om jag skulle bli det så kanske automaterna blir ett alternativ till att slippa kön.

Jag tror nilsson menar automaterna på flygplatsen.

Jag också, i sista steget brukar det finnas massa val som att ändra bonusprogram. Ett av dom brukar vara att skriva ut boardingkort. Som regel markerad förutom på resor där dom inte anser det behövas, då får man markera den själv :)

Jag också, i sista steget brukar det finnas massa val som att ändra bonusprogram. Ett av dom brukar vara att skriva ut boardingkort. Som regel markerad förutom på resor där dom inte anser det behövas, då får man markera den själv :)

Jag bokade en inrikesresa med SAS och eftersom jag inte vet var mitt eurobonuskort är tänkte jag att jag lika gärna kunde registrera det på kreditkortet. Hoppas det går vägen, annars får jag väl försöka leta upp bokningsreferensen eller använda deras app.

Dock fick jag även 3 månader tv4play eftersom jag var snäll nog att boka med SAS. Det hade jag tänkt postat i "SAS det här gjorde ni bra" tråden men ändrade mig när jag insåg att det kostar lika mycket som netflix med skillnaden att det inte finns något att se, att de använder föråldrade tekniker och att mitt 100/100 nät ändå inte gör att jag kan se en film eftersom det laddar hela tiden. Så bättre samarbetspartners hade inte skadat, även om man inte ska klaga på något man fått gratis.

SAS= Ryan Air

Dr Miles
Eftersom vi är inne på SAS och du besitter kunskap och erfarenhet, vill jag KLAGA så IN I H...te på SAS. Jag tror att SAS I och med omorganisationen har fått ny personal från AF & FSK. Gjorde en MR med kund till ALC 1-3/6, det är bland det sämsta jag upplevt med SAS, personalen ner en 3 strippare Ivar vårdslöst oaktsam med språkbruket till mig, hon satt c:a 30 min efter "pling" lite irriterad tryckte jag på "gin tonic" knappen och frågade om man kunde få en GT varpå hon svarade att Kaptenerna behövde mat och service, vad svarar man!!!. När hon kom med vagnen och skulle portionera ut, så sa jag att jag vill ha en GT först I lugn och ro och äta varm mat senare, ingen bra ide. Hon kom senare med en Pizza slice (nya menyn) i en rektangulär kartong c:a 20x2,5 cm, den skulle man sedan knäcka övre delen av och sedan pressa ihop kartongen för att kunna bita av??!!!, HUA HUA, pizzan var JÄTTE GOD enl. min smak. Här har SAS ett jätteproblem, personalen vet inte vem som betalar deras lön. Matutbud och personal ner var en katastrof. Vad händer sen, jo min seating hem är borta!!!! och jag är där med kund och jag har betalt flyg + svit för honom på hotel + övriga kostnader, ringer SAS, kopplas till international, han skickar förfrågan om ändring av seating, har blivit placerad på 8 B, C har ALDRIG suttit så lång bak. Gick upp Tisdag 08.00 för att ringa SAS och få bekräftat att min seating 8 A-C var klar (free seat B) hon kunde inte göra något, tog upp detta vid check in, och hon bekräftade att allt var OK jag hade 8 A-C, jag tror ni förstår att det inte var sant. Här är man överstressade vid servering och kastar helt sonika ut kartonger med kall sallad!!!?? jag blev inte ens tillfrågad, bad om smör till den varma brödbiten, vi serverar inte smör längre, jaha, jaha min kund börjar nu bli lite irriterad. All ytterligare servering är bara på lågvatten nivå. Kommer till OSL, ska vidare till ARN, där dyker nästa historia upp, hade 1a-c, men det var inte miss universum som slog ner stjärten på B, inte nu igen, skulle just kasta mig över 3 strippan när det blänkte till på B:s tele skärm, PANDION, jag la ner alla tankar om att få honom flyttad och började diskutera SAS istället. NU KOMMER STORA CHOCKEN även för EBP, INGEN KONJAK till kaffet, (bortaget på OSL & CPH) det tog en stund innan verkligheten kom ifatt oss, han lovade att ta upp detta på nästa SAS möte, men samtidigt berättade han att han inte använder SAS i Europa och övriga destinationer för SAS är för dåliga, servicen och utbudet har för låg nivå. Jag använder heller inte SAS i Europa, har köpt biljetter för c:a 200´ i norden/år av SAS, men det blir det slut med nu. Ska alldeles strax boka om min Plus till CPH, kommer att åka ekonomi, detta har aldrig inträffat tidigare och hjärtproblem kan uppstå. HUA back off the pack.

Översatt till Hindi med google translate, vid första anblicken ser man ingen skillnad

डॉ. मीलों
हम एसएएस पर हैं और आप ज्ञान और अनुभव के अधिकारी के बाद से, मैं एसएएस पर एच. .. चाय में तो शिकायत करते हैं. मैं पुनर्गठन के साथ एसएएस वायु सेना और FSK से नए कर्मचारियों की थी लगता है. एक बिट नाराज "पिंग" दबाया बाद ग्राहक कृत्रिम अंग केन्द्र 1-3/6 साथ एक एमआरआई, यह मैं एसएएस, मेरे पास भाषा के उपयोग के साथ लापरवाही लापरवाही 01:03 स्ट्रिपर्स इवर नीचे के कर्मचारियों के साथ अनुभव किया है सबसे खराब बीच है था, वह लगभग 30 मिनट बैठे मैं 'जिन टॉनिक "बटन और वह कप्तान खाद्य और सेवा, आप क्या जवाब है कि जरूरत के उत्तर दिया, जिस से वे एक जी.टी. मिल सकता है पूछा!. वह वैगन के साथ पहुंचे और होता हिस्से बाहर है, तो मैं ने कहा कि जब मैं पहली बार शांति में एक जी.टी. चाहते हैं और एक अच्छा विचार है, बाद में गर्म खाना नहीं खाते हैं. वह बाद में 20x2, 5 सेमी के बारे में एक आयताकार बॉक्स में एक पिज्जा टुकड़ा (नई मेनू) के साथ, यह तब की शीर्ष दरार और फिर बंद काटने के लिए गत्ते का डिब्बा फैलाएंगे होगा?!, हुआ हुआ, पिज्जा सुपर अच्छा एसीसी था. मेरे स्वाद. इधर, एसएएस कर्मचारियों को उनके वेतन का भुगतान करती है, जो पता नहीं है, एक बहुत बड़ी समस्या है. भोजन और कर्मचारियों के नीचे एक दुर्घटना थी. आगे क्या होता है, अच्छी तरह से मेरे बैठने घर चला गया है! और मैं एक ग्राहक के साथ यहाँ हूँ और मैं अंतरराष्ट्रीय से जुड़ा हुआ एसएएस, कॉल, होटल + अन्य लागत में उसके लिए उड़ान + सूट का भुगतान किया है, वह बैठने के संशोधन के लिए अनुरोध भेजता है, 8 बी पर रखा गया है, सी वापस इतने लंबे समय कभी नहीं किया गया . एसएएस कॉल और मेरे बैठने 8 एसी वह कुछ नहीं कर सका (फ्री सीट बी) स्पष्ट था कि इस बात की पुष्टि में जांच में यह उल्लेख किया था, और वह सब कुछ ठीक था कि इस बात की पुष्टि करने के लिए मंगलवार 8:00 चढ़ गया, मैं 8 एसी, मुझे लगता था आप यह सच नहीं था कि समझते हैं. यहाँ आप पर सेवारत और केवल ठंड सलाद के बक्से से बाहर फेंकने से जोर दिया जाता है? मैं भी पूछा, रोटी की गर्म टुकड़ा करने के लिए मक्खन के लिए नहीं कहा था, हम अब और मक्खन की सेवा नहीं करते, ठीक है, अच्छी तरह से मेरे मुवक्किल अब एक छोटे से चिढ़ पाने के लिए शुरू कर रहा है. सभी अतिरिक्त सेवारत ही कम ज्वार के स्तर पर है. यह बी पर लगीं जब OSL के लिए आ रहा है, जेएफके लिए आगे बढ़ना होगा, अगली कहानी वहाँ दिखाई देता है, 1 ए सी थी, लेकिन यह बी की पूंछ नीचे दस्तक, मिस यूनिवर्स नहीं था, फिर से नहीं, सिर्फ 3 छंटक मुझ पर फेंक देना होगा के टेली स्क्रीन, Pandion, मैं उसे स्थानांतरित हो कि सभी विचारों को नीचे रख दिया और बजाय एसएएस पर चर्चा शुरू हुई. अब तो ईबीपी के लिए बड़ा झटका आता है, कॉफी ब्रांडी सं, (OSL और CPH पर bortaget) यह वास्तविकता हमारे साथ पकड़ा, इससे पहले कि वह अगले एसएएस बैठक में यह ऊपर लेने का वादा किया है, लेकिन एक ही समय में वह वह एसएएस का उपयोग नहीं करता है मुझे बताया था एक समय लिया यूरोप और एसएएस के लिए अन्य स्थलों बहुत बुरा है, सेवा और आपूर्ति बहुत कम स्तर पर है. मैं यूरोप में एसएएस, एसएएस द्वारा उत्तर / वर्ष में 'के बारे में 200 के लिए टिकट खरीदा नहीं है, लेकिन यह अब यह बाहर हो जाता है. शीघ्र ही CPH तक मेरा प्लस पुनर्निर्धारित करेगा, अर्थव्यवस्था यात्रा करेंगे, इस से पहले कभी नहीं हुआ है, और दिल समस्याएं पैदा कर सकते हैं. वापस पैक बंद हुआ.

Toppen