ilon
Medlem
Tja, i det här fallet tycker jag inte det har så mycket att göra med förhoppningar som ett konstaterande att jag kan tycka det är tråkigt när bemötande från cc varierar så stort, och som sagt ligger under vad personalen i entren till loungen håller (i det här fallet ett enkelt "välkommen Ilon").Snarare ett problem med förväntningar kanske. Brukar man (förutom Pandion) någonsin få speciellt särskiljande recognition i C med SAS? Och varför skulle det göra skillnad att bokningen är revenue, när det isåfall är knutet till status-nivå?
Sedan är förhoppningar en helt annan sak, och de kan jag någorlunda förstå. Och så även förståelse att man kan ha en starkare känsla av besvikelse för något man betalat väldigt mycket för.
Men detta bör inte vara knutet till en förväntan av särskiljande recognition ombord på SAS.
Huvudsaken att crew är trevlig, glad och alerta i servicen generellt![]()
Sedan så blir det särskilt tydligt efter utresa med CC som när jag svarade vilken plats jag satt på vid ombordstigning blixtsnabbt sa just detta, följt av två legs Air Canada som försökte sig på konststycket att uttala mitt svenska efternamn.