SAS har nog inte så mycket att säga till om själva utan köper in det som finns.
Och så slipper de alla klagomejl från folk som inte kan begränsa vad deras barn tittar på själva. Eller deras partner.
SAS har nog inte så mycket att säga till om själva utan köper in det som finns.
Det är något "problem" med de nya terminalerna, fungerar inte på något SAS flyg att betala med Amex. Hur de inte kunnat lösa det på typ ett halvår är jäkligt konstigt.Kom precis hem från en flight med Cityjet från Umeå, och stötte under flighten åter på ett återkommande och störigt problem. Av någon outgrundlig anledning verkar de inte ta Amex när man beställer i GO vilket känns extra konstigt eftersom det är ett SAS-Amex på en SAS-flight. Försökte två gånger tills flygvärdinnan frågade vad det var för kort varav hon svarade att de har stora problem med just Amex-kort. Nu är detta tredje gången det händer sedan i somras, och samtliga fall har varit på antingen Connect eller Cityjet. På Connect sa de att det berodde på nya automater men det var i juli så märkligt att de inte fixar det än. Är givetvis ingen stor grej, och har i övrigt varit supernöjd med allt, men det är just att det är ett SAS-Amex på en SAS-flight som gör att jag reagerar. Har fler än jag stött på detta på sistone?
Exakt!När har det fungerat med Amex ombord?
Unfortunately, we’ve had to change our flight schedule which has impacted your trip with booking reference XXXXX.
Please see our suggested new itinerary in My Bookings.
Håller helt med. Man måste själv hitta senaste mailet och jämföra. Jag har börjat skriva upp flygtider så jag lätt kan se vad som hänt med dem.Alltså.. Hur svårt kan det vara att faktiskt lista vad som är ändrat. I samma ögonblick som det där mailet går igenom så försvinner ju infon om vad det gamla var från My Bookings, och man får gå in och manuellt jämföra leg för leg med sin tidigare e-ticket.
(I det här fallet var det en SK943 i Februari som senarelagts 2 timmar)