Philip G
Medlem
Det där skulle man göra ett claim på för trasig IFE.
På det temat, vad är bästa tillvägagångssätt för att vädra denna typen av klagomål? Telefon, mail, livechatt?
EDIT: Hittade att det fanns en claimssida.
Last edited:
Det där skulle man göra ett claim på för trasig IFE.
Någon aning om varför? Ytterligare en covidanpassning för passagerarnas säkerhet?
Alla klagomål ska läggas via formulär på hemsidan.På det temat, vad är bästa tillvägagångssätt för att vädra denna typen av klagomål? Telefon, mail, livechatt?
EDIT: Hittade att det fanns en claimssida.
Någon som varit med om buss för long-haul på Arlanda? Vad kan anledningen till det vara månntro.
Och om hans stol var trasig? Varför kunde inte de andra stolarna fällas ned ordentligt? Bristande kompetens kanske och inte en trasig stol..
Det undrar jag med! Han skriver:
"That’s not even 45º. This was the limit of how far I could recline my seat. Lest you think I just had a “bad seat”, we tested the seats in row 5 and also observed other people in the cabin. No one was completely flat like a bed."
Så ingen av de 9 andra i business kunde fälla ner till lie-flat?
Och han har läst andra reserapporter samt läst att SAS erbjuder lie-flat.
Varför ber han då inte CC om hjälp?
Håller med @Million Miler . Finns utrymme för förändring, men för att få en sån dålig upplevelse krävs maximal otur eller att man själv "har vaknat på fel sida"
Det undrar jag med! Han skriver:
"That’s not even 45º. This was the limit of how far I could recline my seat. Lest you think I just had a “bad seat”, we tested the seats in row 5 and also observed other people in the cabin. No one was completely flat like a bed."
Så ingen av de 9 andra i business kunde fälla ner till lie-flat?
Och han har läst andra reserapporter samt läst att SAS erbjuder lie-flat.
Varför ber han då inte CC om hjälp?
Håller med @Million Miler . Finns utrymme för förändring, men för att få en sån dålig upplevelse krävs maximal otur eller att man själv "har vaknat på fel sida"
Hur kan rättstavningen förvanska ordet "störande" till "dekorativ"?Personalen ombord på SAS long haul verkar ju kollektivt bestämt sig för att call-lampan mest är dekorativ
Hur kan rättstavningen förvanska ordet "störande" till "dekorativ"?![]()