Million Miler
Medlem
Den här snubben är inte nöjd. A330 SAS Business Class Review: My Worst Business Class Flight Ever.
Dock så måste han haft en trasig stol.
Han har många valid points med “room for improvment” och många onödiga missar från SAS sida. Men samtidigt verkar han väl kanske haft en dålig dag eftersom ingenting funkat för honom.. check-in, ingen lounge, tax-free, boarding.. Nästan som om han fått betalt för att skriva en dålig recension.. eller bara maximal otur?
Och om hans stol var trasig? Varför kunde inte de andra stolarna fällas ned ordentligt? Bristande kompetens kanske och inte en trasig stol..
Hans upplevelse vad gäller Arlanda och personalens servicekänsla låter väldigt bekant. Trist - åtminstone sistnämnda borde ju inte vara så svårt.
Är det inte också dags för SAS att fräscha upp amenity kit-necessären?
Amenity-kit var väl tillsammans med maten och badrummet det enda som gick hem hos recensenten.. Men jag håller helt och hållet med om att den inte är någon hit. Träborsten hör hemma i brasan.
Last edited: