Brandten
Medlem
Hittade 3 platser som jag ville boka online (går ju bara att applicera en voucher online per bokning) så tänker att jag får göra två bokningar och applicerade 2 vouchers. Men innan jag bokade så ringde jag in bara för att dubbelkolla om något har ändrats sedan jag frågade sist (något år sedan).....
- Ringde och det var 15 min kö, knappade in för att bli uppringd.
- SAS ringde upp efter 15 minuter - EN SIGNAL.
- Deras kundundersökningstelefon ringde upp direkt som jag besvarade.
- Ringer upp igen och kom efter 15 minuter fram till en trevlig tjej som informerade att när jag väl gjort mina två separata bokningar så kan jag ringa in eller skriva i chatten så lägger man ihop dessa. Smart om något händer (inställt, försenast etc... så ligger det på samma)
Bokade biljetterna och ringde in
- Kom fram efter 20 minuter till en kille som lät betydligt mer rutinerad, vilket han också bekräftade genom att säga att han jobbar länge med Amex-vouchers och att det absolut inte går. Hon har haft fel och det är många nya som jobbar nu som inte har koll så han var inte förvånad över svaret jag fick tidigare.
Jaja..... nu får man väl hoppas att det flyter på i höst med Turkish
- Ringde och det var 15 min kö, knappade in för att bli uppringd.
- SAS ringde upp efter 15 minuter - EN SIGNAL.
- Deras kundundersökningstelefon ringde upp direkt som jag besvarade.
- Ringer upp igen och kom efter 15 minuter fram till en trevlig tjej som informerade att när jag väl gjort mina två separata bokningar så kan jag ringa in eller skriva i chatten så lägger man ihop dessa. Smart om något händer (inställt, försenast etc... så ligger det på samma)
Bokade biljetterna och ringde in
- Kom fram efter 20 minuter till en kille som lät betydligt mer rutinerad, vilket han också bekräftade genom att säga att han jobbar länge med Amex-vouchers och att det absolut inte går. Hon har haft fel och det är många nya som jobbar nu som inte har koll så han var inte förvånad över svaret jag fick tidigare.
Jaja..... nu får man väl hoppas att det flyter på i höst med Turkish