Om jag tänker så här då flyga business säkert är som att äta på McD för vissa. Flyga business för oss är som att gå på den där stjärnkrogen, glöm 1 stjärna, vi snackar 4-5. Det är ÅR i kö.
Du kommer dit men strömmen går i ett, din älskade fru får gå och sätta sig vid ett annat bord, du ser henne inte ens och hon talar inte språket och har verkligen behov av din närhet låt säga EP/diabetes/svår astma. Din stol är tyvärr trasig så du får sitta på en 3-benet stol och hela tiden hålla balansen. Vore du nöjd med bara pengarna åter?
JAG hade iaf önskat att dom hade gett någon form av goodwill. Låt säga sätter dig på ”återbudslistan” och ge en rabatt till nästa besök så NI verkligen fick gå dit tillsammans. Förstår du min tanke?
En uppgrade om det finns plats utan kostnad tex eller/och poäng för att uppgradera iaf en av oss för poäng vid nästa resa så jag bara behöver poäng/betala för den andra.
Är jag girig tycker du??? Det var inte bara ett flyg, det var vår upplevelse och resa.