Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Funderade på att posta detta i ”Trasig stol”-tråden, men postar här istället då det är fråga om en resa i plus inrikes.

Satte mig precis på 1F ombord LN-RNN. Stolen har ett svårslaget sittdjup och ger ifrån sig härliga ljudeffekter så fort man rör på sig. Detta ackompanjeras av noll utsikt, då första raden saknar fönster till höger.

Vet att någon annan maskin har en riktig hängmatta på 1D, men vet inte vilken.

Kan man förvänta sig någon ersättning för trasig stol i detta läge? :rolleyes:
 
Funderade på att posta detta i ”Trasig stol”-tråden, men postar här istället då det är fråga om en resa i plus inrikes.

Satte mig precis på 1F ombord LN-RNN. Stolen har ett svårslaget sittdjup och ger ifrån sig härliga ljudeffekter så fort man rör på sig. Detta ackompanjeras av noll utsikt, då första raden saknar fönster till höger.

Vet att någon annan maskin har en riktig hängmatta på 1D, men vet inte vilken.

Kan man förvänta sig någon ersättning för trasig stol i detta läge? :rolleyes:

Be personalen om att få en annan plats. Om det inte finns så ja, då kan du säkert klaga efteråt.
 
Funderade på att posta detta i ”Trasig stol”-tråden, men postar här istället då det är fråga om en resa i plus inrikes.

Satte mig precis på 1F ombord LN-RNN. Stolen har ett svårslaget sittdjup och ger ifrån sig härliga ljudeffekter så fort man rör på sig. Detta ackompanjeras av noll utsikt, då första raden saknar fönster till höger.

Vet att någon annan maskin har en riktig hängmatta på 1D, men vet inte vilken.

Kan man förvänta sig någon ersättning för trasig stol i detta läge? :rolleyes:
Fick 5000 p när jag tvingades sitta på en blöt stol mellan Düsseldorf och Köpenhamn, samma läge där - inga lediga stolar fanns.
 
Online checkin i Lissabon funkar inte. Kommer tidigt till checkin. Ingen prio kö heller även om det är två disker en för eco annan för guld. Får vänta 40 minuter. Ingen fasttrack men det förstår jag.
Slänger fråga till diamantsupporten och får kallt svar med link om SAS checkin options och där listad Lissabon har ingen som helst service.
Kallt svar från supporten, kallt bemötande var det i Lisboa, turiststad som den är. Inga förmåner för sånt resande. Rant over. Life goes on.
 
Online checkin i Lissabon funkar inte. Kommer tidigt till checkin. Ingen prio kö heller även om det är två disker en för eco annan för guld. Får vänta 40 minuter. Ingen fasttrack men det förstår jag.
Slänger fråga till diamantsupporten och får kallt svar med link om SAS checkin options och där listad Lissabon har ingen som helst service.
Kallt svar från supporten, kallt bemötande var det i Lisboa, turiststad som den är. Inga förmåner för sånt resande. Rant over. Life goes on.

Precis samma när vi åkte från Gazipasa (GZP) i lördags. Ingen online checkin. 3 diskar, varav en är PLUS. Längst och lång kö till PLUS-disken trots att det bara var tre rader PLUS, cirka 15 pax. Påpekade när jag kom fram efter ca 30 minuter, men agenten var helt oförstående. Speciellt irriterande när man åker med bara handbagage.
 
Toppen