Tack för tipset. Liknande problem på samma rutt hade gett 30’ p.
Funderade på att posta detta i ”Trasig stol”-tråden, men postar här istället då det är fråga om en resa i plus inrikes.
Satte mig precis på 1F ombord LN-RNN. Stolen har ett svårslaget sittdjup och ger ifrån sig härliga ljudeffekter så fort man rör på sig. Detta ackompanjeras av noll utsikt, då första raden saknar fönster till höger.
Vet att någon annan maskin har en riktig hängmatta på 1D, men vet inte vilken.
Kan man förvänta sig någon ersättning för trasig stol i detta läge?![]()
Be personalen om att få en annan plats. Om det inte finns så ja, då kan du säkert klaga efteråt.
Fick 5000 p när jag tvingades sitta på en blöt stol mellan Düsseldorf och Köpenhamn, samma läge där - inga lediga stolar fanns.Funderade på att posta detta i ”Trasig stol”-tråden, men postar här istället då det är fråga om en resa i plus inrikes.
Satte mig precis på 1F ombord LN-RNN. Stolen har ett svårslaget sittdjup och ger ifrån sig härliga ljudeffekter så fort man rör på sig. Detta ackompanjeras av noll utsikt, då första raden saknar fönster till höger.
Vet att någon annan maskin har en riktig hängmatta på 1D, men vet inte vilken.
Kan man förvänta sig någon ersättning för trasig stol i detta läge?![]()
En blöt stol? Spill eller annat?Fick 5000 p när jag tvingades sitta på en blöt stol mellan Düsseldorf och Köpenhamn, samma läge där - inga lediga stolar fanns.
Precis...!En blöt stol? Spill eller annat?![]()
Online checkin i Lissabon funkar inte. Kommer tidigt till checkin. Ingen prio kö heller även om det är två disker en för eco annan för guld. Får vänta 40 minuter. Ingen fasttrack men det förstår jag.
Slänger fråga till diamantsupporten och får kallt svar med link om SAS checkin options och där listad Lissabon har ingen som helst service.
Kallt svar från supporten, kallt bemötande var det i Lisboa, turiststad som den är. Inga förmåner för sånt resande. Rant over. Life goes on.