Mitt ”det gjorde ni inte så bra SAS” hände 5/8. Jag och dottern skulle flyga från New York-Arlanda-Göteborg. Som min dotter har mycket issues med värk etc och en grej på hennes bucketlist är att få flyga Business la jag bud på uppgradering. 36tim innan flyg (och 5400kr fattigare) infann sig den extrema lyckan, men säg den lycka som varar.
Efter maten börjar dotterns stol leva ett eget liv, skärmen stänger av sig och lampan ovanför sätet tänds. Personalen kommer och försöker starta om hela systemet ett par ggr. Gör vårt set strömlöst ja allt, Nope. Dottern fick byta säte (11år gammal) och kommer väl hyfsat till ro. Själv ligger jag kvar i strömlös stol då dom var rädda för kortslutningar, plus att taklampan tänds lite närsom (tror det var 11ggr på drygt 2tim) och detta betalade jag extra för?!?!
Skickat klagomål precis som personalen bad mig men inget svar... känns lagom surt. Nu samlar jag poäng för att göra en RIKTIG bucketlist flygning för dottern som plåster på såren för att hon inte längre klarar vanlig rullstol utan måste uppgraderas till el. Tänkt kombinera med att besöka släkten i Melbourne men hur det ska fixas om jag inte vinner på lotto vetekatten.