NotRyan
Medlem
Skulle besöka SAS lounge i Paris i dag när jag med familjen varit på en weekend. Döm av min förvåning när mina två barn 7 resp 8 år blev nekade då de bara sa att jag och min hustru fick tillträde. Vänligt informerade jag den mäkta irriterade damen i receptionen att jag har rätt att ta med mina två barn in i SAS egna loung då jag är Eurobonus guld. Hon stod på sig och informerade mig om att jag hade fel. Efter flera diskussioner fram och tillbaka så fick mina barn tillslut följa med in. Men hon förklarade mycket tydligt för mig, mina barn och övriga som var på väg in i loungen att det bara var för att hon inte hade hjärta att låta dem stanna utanför denna gång men nästa gång går det inte.
Riktigt dåligt av SAS att låta barnen ta detta, de förstod att de inte var välkomna på SAS. Har claimat det i dag och får se hur de bemöter händelsen.
Det där är dubbelfel så det sjunger om det, dels hade hon fel i sak och dels var det fel i bemötandet. En sån människa ska inte ha med kunder att göra. Du borde få Good-will kompensation.. Om det inte löser sig så har Martin Björnström bra lounge-kontakter. Det bemötandet ska inte få förekomma.
Mvh
/NotRyan