Otroligt irriterad på SAS just nu. Jag ringde in och bokade en resa i Plus med resecheckar/vouchers jag hade och säkerhetsställde när jag bokade att man fick tillbaka allt om man bokade av och jo, - fullt återbetalningsbar eftersom det är Plus svarade man mig.
Jag kan inte resa den bokade resan och ringer in igen och frågar om jag kan boka av min resa och få den återbetalad eftersom det är Plus och de svarar ja, absolut. Vi avbokar och återbetalar.
Sen när jag aldrig får något tillbaka ringer jag och frågar när mina vouchers kommer varpå jag får till svar att jag bara kan få hälften tillbaka. Vouchers är bara återbetalningsbara till 50%.
Inget jag visste och givetvis något de då måste säga när jag bokar och uttryckligen frågar både när jag bokar och när jag bokar av! Eller rättare sagt de ljög alt. svarade mig fel både när jag bokade och bokade av eftersom de vid båda dessa tillfällen sa att resan var fullt återbetalningsbar.
Det sura är ju att jag hade ju såklart bara bokat om resan då till annat datum istället för att boka av om jag visste att jag skulle förlora hälften...
Jag kan inte resa den bokade resan och ringer in igen och frågar om jag kan boka av min resa och få den återbetalad eftersom det är Plus och de svarar ja, absolut. Vi avbokar och återbetalar.
Sen när jag aldrig får något tillbaka ringer jag och frågar när mina vouchers kommer varpå jag får till svar att jag bara kan få hälften tillbaka. Vouchers är bara återbetalningsbara till 50%.
Inget jag visste och givetvis något de då måste säga när jag bokar och uttryckligen frågar både när jag bokar och när jag bokar av! Eller rättare sagt de ljög alt. svarade mig fel både när jag bokade och bokade av eftersom de vid båda dessa tillfällen sa att resan var fullt återbetalningsbar.
Det sura är ju att jag hade ju såklart bara bokat om resan då till annat datum istället för att boka av om jag visste att jag skulle förlora hälften...