Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Låter helt vrickat om du frågar mig, vad sade personalen och stod du på dig? Jag hade aldrig accepterat detta om jag inte fick downgrade compensation i handen, på plats.

Samma visa idag igen, ARN-GOT. Nedflyttad från 4E till 25C.

Tappat helt förtroendet för detta bolag. Cabin crew tyckte jag skulle "gå in och klaga på hemsidan"... Min EBD förmån är att få sämsta möjliga plats, tydligen.

Du menar att mittenplats till gångplats är "att få sämsta möjliga plats"? Jag hade gjort det bytet alla dagar i veckan. Givetvis ska du ha kompensation och ett svar på varför det blev som det blev.

What?!? Jag hade mailat EBD-supporten och bett den som tagit beslutet att ringa mig. Oacceptabelt!!!

Jag undrar om det verkligen är en människa som fattat beslutet.

Hsh, helt oacceptabelt att bli nedflyttad flera gånger på rad som EBD. Visst kan det hända någon gång, men flera gånger så där? Knappast.

Låter helt vrickat om du frågar mig, vad sade personalen och stod du på dig? Jag hade aldrig accepterat detta om jag inte fick downgrade compensation i handen, på plats.
Hur hade du gått tillväga rent konkret? Satt dig på platsen du vill ha och vägrat att flytta dig?

Jag hade nog orkat bråka om det gällde en längre flygning, men ARN-GOT?

Låter som Vikt/balans lång väg och då är det ingen människa inblandad...dessutom får inte CC gå emot dessa direktiv på något sätt om det är platsbestämda justeringar
Det skulle ju vara så mycket lättare att acceptera sånt här om man bara fick en förklaring på plats. Det tar kanske 45 sekunder och så blir kunden antagligen bara marginellt missnöjd en stund istället för jättesur i veckor.

Hur hade du gått tillväga rent konkret? Satt dig på platsen du vill ha och vägrat att flytta dig?

Jag hade nog orkat bråka om det gällde en längre flygning, men ARN-GOT?
Nja, hade nog i ett första läge bett om en förklaring. Då borde dom seata om en statuslös, om inte hade jag krävt att få en voucher i handen för nedgradering. Om det inte hade hjälpt hade jag bett att få prata med en överordnad. Sådär får det inte gå till. Sedan finns det givetvis en tidsaspekt i det hela, men jag hade inte varit nöjd.

Toppen