Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Jepp det är en risk man får ta om man sätter sig långt fram, har gjort samma misstag och lärt mig läxan :p

Det är tyvärr alltid en risk att boka raderna precis bakom plus, om pluskabinen blir större så hamnar man på "random" plats i planet.
Fast Plus-kabinen är ju fast på long haul, så där riskerar man ju inget att sätta sig raden bakom plus (detta var väl till usa). Är väl flygplansbyte gissar jag.

Fast Plus-kabinen är ju fast på long haul, så där riskerar man ju inget att sätta sig raden bakom plus (detta var väl till usa). Är väl flygplansbyte gissar jag.
Flygplansbyte från A330 till A340 skulle ju till och med innebära en uppgradering på grund av färre platser i flygplanet.

Det var Airbus A340-300 redan när jag bokade så något verkar ju ha hänt, i alla fall enligt bokningen. Lite intressant att jag åker Aribus A340-300 tillbaka också (dock genom New York) och då har jag plats 17 G+H. När jag pratade med SAS så dubbelkollade jag men det var då GO-platser.

Jag kan inte gå in och ändra mina platser själv. Kan dock bero på att jag tog genom en resebyrå och kopplade till min eurobonus i efterhand. Nu får jag meddelandet "Alla resenärer har redan köpt sittplatser på den här avgången" om jag går in och kollar.

flipflyer: Nu är det ju tyvärr så att priority-taggar inte funkar, alls, förutom i Asien. Spelar ingen roll vilket bolag du flyger. BA är precis lika dåliga på detta. Vill du hem snabbt, så flyger du med enbart handbagage...

(Enda undantaget verkar vara om man är LH HON - då funkar det alltid på LH Group vad jag har observerat)
Har 100% av gångerna jag flugit med SK Plus här i norden fått mitt bagage relativt tidigt.

Ehh edit: Citerade visst från sidan 14/31 2014

Toppen