Ja, fudgemuffinsen, men jag fick välja mellan fudge och choklad (varför dom nu just har den kombon med... ) så bägge finns...Det var en muffins med några chokladbitar och kola i mitten igår. Så det är lika konsistent att det blir inkonsistent
Här kan jag inte hålla med. Tex Austrian, British Airways och Turkish gör det galant i Ekonomi måste jag säga och man behöver inte vänta länge innan man får dryck till vad som nu än serveras som tilltugg.
Såg att handdatorn var med idag men inget knappande alls i Plus. Jag tog sallad,chips och cola då pizzan var slut efter rad 1 av 3.
Ja servicen håller verkligen ekonomiklass. Varken bättre eller sämre. När allt serverades så satte sig alla i främre galley och själva drack cola och löste korsord. Killen bakom ville ha en extra öl och det tog dem 10 min att få fram det.
Du får det att låta som om spritfet skulle vara något negativt?Yes. Saknas en pilot och planet är knökfullt. Dessutom sitter det en spritfet ryss på mittsätet.
Svettas..
Du åker inte jättemycket ryskt inrikes va?Ang spritfeta ryssar. Två stycken klev på planet från KEF till OSL idag. Jösses säger jag bara. Klockan är 11:20 och de kunde inte stå rakt ens. Tror aldrig jag sett (eller luktat) någon så packad på ett plan förut.
Jag knallar rakt in i deras krypin och hämtar min dricka själv. Hjälper gärna till med servering medans de löser korsord.Här kan jag inte hålla med. Tex Austrian, British Airways och Turkish gör det galant i Ekonomi måste jag säga och man behöver inte vänta länge innan man får dryck till vad som nu än serveras som tilltugg.
Såg att handdatorn var med idag men inget knappande alls i Plus. Jag tog sallad,chips och cola då pizzan var slut efter rad 1 av 3.
Ja servicen håller verkligen ekonomiklass. Varken bättre eller sämre. När allt serverades så satte sig alla i främre galley och själva drack cola och löste korsord. Killen bakom ville ha en extra öl och det tog dem 10 min att få fram det.
Ang spritfeta ryssar. Två stycken klev på planet från KEF till OSL idag. Jösses säger jag bara. Klockan är 11:20 och de kunde inte stå rakt ens. Tror aldrig jag sett (eller luktat) någon så packad på ett plan förut.