Gjorde en T&R med United B757 över Atlanten i ekonomi och aldrig igen säger jag. De handla inte om United som bolag utan att planet enbart ha en gång och man kan inte "gå runt" på samma sätt. Detta resulterade i att man satt på sitt säte 7,8 timmar av dom totalt 8 timmar restid som var. Är det business class fungerar de utmärkt tyckte jag!
Gjorde en T&R med United B757 över Atlanten i ekonomi och aldrig igen säger jag. De handla inte om United som bolag utan att planet enbart ha en gång och man kan inte "gå runt" på samma sätt. Detta resulterade i att man satt på sitt säte 7,8 timmar av dom totalt 8 timmar restid som var. Är det business class fungerar de utmärkt tyckte jag!
Ha ha, ja det stämmer bra. Alla "icke normala" klassas som terrorister.Är det amerikanska bolag du flyger med ska du inte gå runt, oavsett hur många gångar det finns i planet - då blir du klassad som terrorist...
CC kräver också att skylten (seat belt sign) är på hela tiden förutom vid servering.
I USA handlar det om juridik. Om man knäpper upp bältet för att gå på toa tex och det "smäller til" så får man skylla sig själv, om sign är på. Är dock förvånad över hur generösa europeiska bolag är vid ganska mycket turbulens med seat belt sign.
Mvh
"Den nya direktrutten är suverän på det sätt att resenären inte längre behöver genomlida långa byten i Frankfurt"
Den amerikanska ambassadören Rufus Gifford har tydligen aldrig besökt First Class Terminal...