Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Helt otroligt att de ens går så lågt som 3 t/r för 30k bonusen. ;) Mår mäkta med 6 t/r jag.

Senast jag var med i challenge så fick jag ett svar i chatten angående regler, och bad henne då att gå och säkerställa frågan med överordnad och återkom då med ett annat svar. Är ju vida ökänt med okunskapen kring de olika kampanjerna hos kundtjänst. Så tål att kollas upp närmare.

Och glöm för sjutton inte att sända kopia till er mail efter avslutad chatt om ni får det svar ni "vill ha".

Ingen tillfällighet att detta kommer ut dagen efter bonus-rabatten tog slut. Men det är ju helt förståeligt :)

Någon mer än mig som inte fått mail alls? :(
Ja. Kan du inte skicka ett nu, så att jag kan börja jobba igen!
Påminn mig .. följande resa nedan var 2 tor i tidigare kampanjer?
GOT-CPH-XXX-CPH-GOT
I våras åkte jag bland annat GOT-ARN-MAN/MAN-CPH-GOT vilket då räknades som 2 st t&r.

SAS IT har inget system som räknar t&r. De kan däremot räkna segment. Då t&r är ett enklare sett att kommunicera det till vanliga resenärer, väljer de att gör det så, men räknar sedan segment/2.

Mmm, det varierar ju också. Förra gången hade jag Challenge på 9 T&R för 30k. Gick utmärkt.
Jo men om man jämför vårt resmönster så fick du en enklare challenge än mig trots att du säkert reser 5-10 ggr så mycket som jag. Jag har bara 5 tur och retur med SAS under 2015 som krediterats till Eurobonus samt några enkelresor och delar av andra resor där något ben flugits av SAS.

Förra gången jag fick en sådan här kampanj var det också 7 tor för att få någon vettig bonus, då hade jag 0 resor planerade och valde att avstå. Nu har jag trots allt 4 resor redan bokade.

Toppen