jumbooze
Medlem
samma här 3 olika devices och 3 olika browsers...+1 på att länkarna inte funkar i nuläget. Har provat Safari, Chrome, Firefox och MS Edge.
samma här 3 olika devices och 3 olika browsers...+1 på att länkarna inte funkar i nuläget. Har provat Safari, Chrome, Firefox och MS Edge.
Ah, körde först Firefox. Funkade inte. Bytte till Chrome, funkade. Tryckte iofs endast på länken för sex T&R för 30k.+1 på att länkarna inte funkar i nuläget. Har provat Safari, Chrome, Firefox och MS Edge.
Ja. Kan du inte skicka ett nu, så att jag kan börja jobba igen!Någon mer än mig som inte fått mail alls?![]()
I våras åkte jag bland annat GOT-ARN-MAN/MAN-CPH-GOT vilket då räknades som 2 st t&r.Påminn mig .. följande resa nedan var 2 tor i tidigare kampanjer?
GOT-CPH-XXX-CPH-GOT
5 tor = 10,000
6 tor = 30,000
Nja, jag spricker inte av glädje direkt ...
Jo men om man jämför vårt resmönster så fick du en enklare challenge än mig trots att du säkert reser 5-10 ggr så mycket som jag. Jag har bara 5 tur och retur med SAS under 2015 som krediterats till Eurobonus samt några enkelresor och delar av andra resor där något ben flugits av SAS.Mmm, det varierar ju också. Förra gången hade jag Challenge på 9 T&R för 30k. Gick utmärkt.
Ja.En fråga: Räknas en SK-flight som flygs med cimber?
Det ska det göraEn fråga: Räknas en SK-flight som flygs med cimber?