Börjar det inte bli dags att kliva av snart?JensE skrev:6 tor = 16kTror dom skickar ut till alla medlemmar för jag har suttit på ett SK plan sedan 2009.Klicka för att utvidga...
ante_77 skrev:Fick också 48100 för sju trippar, vilket jag hoppas kunna hålla.Jag vet inte hur dom räknar dessa trippar, men jag ska resa 7ggr (UME-ARN, ARN-OSL, OSL-SVG) <> (SVG-ARN, ARN-UME)Om man bara räknar UME-ARN och ARN-UME så borde jag få 7st ToR. Men den totala resan är ju inte likadanAntingen så får jag 7 ToR eller så får jag 0st ToR. Oavsett vad så får jag mina 21875poäng och det är jag nöjd med eftersom jag då borde ligga på strax över 200.000EBPKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Står väldigt tydligt i reglerna vad som gäller*) Exempel: om du reser : Stockholm- Köpenhamn- London - Köpenhamn - Stockholm räknas detta som 1 t/r även om den går via en eller flera destinationer.Klicka för att utvidga...
miramax skrev:Jag är inte helt säker på det. Jag tolkar det i den där texten som att det är samma bokning. Så frågan kvarstår. någon som minns hur det var förra gången?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Om man bokar två enkelresor ARN-LHR samt LHR-ARN lär det inte räknas över huvud taget.Reser man UME-ARN-OSL-SVG-ARN-UME på samma biljett så räknas det som 1 tor.Eller är det något jag missförstår?Klicka för att utvidga...
miramax skrev:Exempel: Jag bokar UME-ARN t/r. Bokar sedan en till bokning ARN-LHR t/r. självklart på så sätt att jag i praktiken reser från UME-LHR t/r men med två bokningar.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Det skulle jag tolka som 2 tor om det är på 2 olika biljetter.Klicka för att utvidga...
miramax skrev:Det tror jag också! Hoppas det även då jag räknar med det när jag gör min uppskattningKlicka för att utvidga...
forastero skrev:Min utmaning är hela 1 t/r(flyger ju sällan med SAS i och med att jag bor där jag bor) Jag har redan en resa inbokad så jag ska nappa på utmaningen, för det verkar ju inte vara någon begränsning på när resan är bokad?Klicka för att utvidga...