Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Japp. Mitt challenge startade från 9 t/r resor och upp till 13 t7r resor. För mig blir det nog svårt att få ihop 9 t/r på grund av ska till Tallinn några gånger och en resa till Sydafrika under perioden samt redan en AMEX EB resa till Peking. Förmodligen kommer jag inte nå antalet resor som krävs.

Mitt startade på 6 t/r resor. De kollar på vad man normalt sätt reser per månad. Jag brukar göra 6-8t/r under en sån period, så jag borde nog klara av en 7 t/r iaf. :)

Fick mitt erbjudande precis, inget att jubla över direkt:

7ToR ger 2000 poäng
11ToR ger 32100 poäng

Känns inte som SAS vill att man skall åka mycket med dem...
Eftersom jag har 72 ben hitills iår och mitt år tar slut den siste oktober så blir det nog att titta över vem man skall föyga med. Sen förstår jag att kampanjen går ut på att få de som inte reser så mycket SAS att göra det men känns ändå lite underligt att inte försöka hålla de som redan är lojala happy...

Jösses så patetisk man känner sig då, suttit hela eftermiddagen och väntat på mitt brev och hoppats att jag ska få ett även denna gång.

Förra var 5 T/R för 15k. Nu, minst 3.

3 T/R: 2000
4 T/R: 5600
5 T/R 11400
6 T/R 20000
7 T/R: 32100

Jag ska flytta till Kanada pga jobb i början av Oktober. Annars har jag bara 2 T/R inplanerade med sas. satan i gatan det kliar i köp-fingret ändå.

QUOTE=olsson;171295]Jösses så patetisk man känner sig då, suttit hela eftermiddagen och väntat på mitt brev och hoppats att jag ska få ett även denna gång.

Förra var 5 T/R för 15k. Nu, minst 3.

3 T/R: 2000
4 T/R: 5600
5 T/R 11400
6 T/R 20000
7 T/R: 32100

Jag ska flytta till Kanada pga jobb i början av Oktober. Annars har jag bara 2 T/R inplanerade med sas. satan i gatan det kliar i köp-fingret ändå.[/QUOTE]

När fick du ditt till slut då?

Jag vet inte om det har slagit runt för SAS 4.000 poäng extra för 8 resor, kaffe pengar har jag i fickan. Dårar dom vet att jag aldrig köpt annat än C klass biljett och det i mängder.

Fick:
7 T/r resor =hiskeliga 2000 extra poäng
11 T/r resor = 32000 extra poäng

Känns inte som jag direkt kan få så mycket ut av denna om jag inte önskar flyga varje dag (1gång per dag) under denna period.

Gör om sas :)

Med det menar jag att jag tänker inte boka om några LH flygningar till SK direkt eller kanske satsa någon extra inom denna period... 7t/r... och 2000p extra.. hur tänker de att man skall gå igång på det?

Last edited:
Toppen