Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Står väldigt tydligt i reglerna vad som gäller
*) Exempel: om du reser : Stockholm- Köpenhamn- London - Köpenhamn - Stockholm räknas detta som 1 t/r även om den går via en eller flera destinationer.

Jag är inte helt säker på det. Jag tolkar det i den där texten som att det är samma bokning. Så frågan kvarstår. någon som minns hur det var förra gången?

Jag är inte helt säker på det. Jag tolkar det i den där texten som att det är samma bokning. Så frågan kvarstår. någon som minns hur det var förra gången?

Om man bokar två enkelresor ARN-LHR samt LHR-ARN lär det inte räknas över huvud taget.
Reser man UME-ARN-OSL-SVG-ARN-UME på samma biljett så räknas det som 1 tor.
Eller är det något jag missförstår?

Om man bokar två enkelresor ARN-LHR samt LHR-ARN lär det inte räknas över huvud taget.
Reser man UME-ARN-OSL-SVG-ARN-UME på samma biljett så räknas det som 1 tor.
Eller är det något jag missförstår?

Exempel: Jag bokar UME-ARN t/r. Bokar sedan en till bokning ARN-LHR t/r. självklart på så sätt att jag i praktiken reser från UME-LHR t/r men med två bokningar.

Det tror jag också! Hoppas det även då jag räknar med det när jag gör min uppskattning :)

Finns inget i reglerna som säger att tiden mellan 2 tur och retur biljetter måste vara någon specifik tid så jag skulle bli väldigt förvånad om det inte räknades som 2 tor när du faktiskt köpt 2 olika tor.

Så en resa FRA-CPH-GOT räknas inte alls om jag förstår det rätt?

(Jag har 1 biljett kalmar-ARN-FRA, 1 biljett FRA-CPH-GOT, 1 biljett GOT-ARN) och ingen av dessa räknas med i denna då...?

Fick mitt mejl 13:44

2 ger 1500
3 ger 4200
4 ger 8500
5 ger 15000
6 ger 24100

Har f.ö. två resor bokade och klara under perioden

Ingenjören i mig tycker att det blir en väldigt fin exp-kurva om man plottar det... :rolleyes:

Bonus challenge.PNG

Min utmaning är hela 1 t/r :) (flyger ju sällan med SAS i och med att jag bor där jag bor) Jag har redan en resa inbokad så jag ska nappa på utmaningen, för det verkar ju inte vara någon begränsning på när resan är bokad?

Toppen