Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Ganska bra utdelning vad det ser ut som i min stege:

2 T/R 3000 extrapoäng
3 T/R 8400 extrapoäng
4 T/R 17 000 extrapoäng
5 T/R 30 000extrapoäng
6 T/R 48 100 extrapoäng

Tur att jag fått nytt jobb som innebär mycket mer resande med SAS, för de verkar ha utgått från mina gamla resevanor.

Hej,

Jag är medlem på Businessclass.se, och ser hur andra medlemmar får "SAS Bonus Challenge". Men inte jag.

Förra gången detta skedde så ryckte jag på axlarna, bokade mina resor på British Airways i stället, och kom upp i silvernivå där under året (vilket motsvarar * Guld i form av Lounge access etc).

Nu är det dags igen för en SAS Bonus Challenge. Jag noterar med visst intresse att min mamma fått erbjudande denna gång, men inte jag. Med andra ord blir det fler BA-resor under detta år.

Hälsningar
Ola
...

Fick även jag nu,,
Fick ihop 60000 poäng förra gången med 7 t/r, ser sämre ut denna gång..
Startar på 3.000 för 4 t/r och går till 48100 för 8 t/r, har redan 5bokat under denna tidsperiod, men då det är i de flesta fall
4 bensflighter med byte i cph/osl blir det att boka om till 2 bensflighter , så det är redan i hamn...

med 700.000+ redan på kontot, så blir det ett bra tillskott, till fruns 50 årspresent , där barnen skall med..
Snart så har man Hawaii i First, för 4 klart

Jag har inte fått något den här gången, men förra Bonus Challange innan sommaren fick jag. Så det verkar inte styras av TPI eller inte.

Toppen