Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Har inte heller fått nåt erbjudande. Har Travelpass så det gälls kanske inte då. Alla runt omkring mig med Eurobonus har fått erbjudande.

Står följande på min så du har säkert rätt;

Exceptions

The following tickets and flights are not included in the Bonus Challenge:
•Award flights that have been purchased using EuroBonus points
•Flights that have been purchased using Travel Pass Unlimited
•Code-share flights (operated by an airline other than SAS)***
•Charter flights operated by SAS

Erbjuden upp till 16k för 6 T/R. Inte värt det imho då jag inte kommer att hinna så många resor och jag får in poängen på AmEx istället. 64k för 6T/R hade varit mer lockande...

Samma här... var ju ganska dåligt. Jag har ingen tur i dessa challenges. Även IHGs challange var dålig för mig. Fast jag förstår ju att poängen är att stimulera de som inte reser lika mycket.

Gäller detta även på redan bokade resor som är under perioden 16 September till October 31, 2013 eller måste man boka/resa under samma period???
Hittar inget i reglerna om detta?

Gäller detta även på redan bokade resor som är under perioden 16 September till October 31, 2013 eller måste man boka/resa under samma period???
Hittar inget i reglerna om detta?

Absolut, du kan ju ha bokat en resa i januari i våras men ska resa nu i september/oktober. Det funkar
Huvudsaken du har butt in seat under perioden

Forra bonuschallenge hade jag redan 6 t/r bokade nar jag fick mailet och de raknades in sa det borde inte vara nagra problem.

Denna challenge ar dock usel for mig, 1500 points for 5 t/r - inte direkt sa att man bokar en extra flight for att klara den.

Denna kampanj lär inte ge så stor utdelning - jag har inte haft så få SK-resor planerade/bokade som detta halvår. Kommer inte ens upp till minimum tre ToR. Däremot är det desto fler bokningar på andra flygbolag som AC, LH, SA, LX, BA, BT och AA.

Nu har jag registrerat om mig för att få e-post om kampanjer etc.
Känns märkligt att inte ha fått något på så lång tid nu. Det nästan haglade erbjudanden för något år sedan.
Har ju faktiskt en del bokat i september-oktober som skulle kunna ge lite extra poängtillskott.

Har inte fått något mail. Tänkte först (idiotisk tanke) de har sett att jag lägger allt på M&M nu. Tänkte till lite och kollade inställningar, hade inte med e-post för erbjudanden.

Är det jag som övertolkar, eller står det "&utm_source=20130906_BC_SE" i URL:en till kampanjen för fler?
Och vad kan "BC_SE" betyda...?

Toppen