Canadien skrev:Det räknas som 1.5 t o r. (SAS räknar bara legs, trots att challengen säger t o r)Klicka för att utvidga...
1.5? Det låter märkligt. Betyder det att jag på något sätt kan komplettera den med 0.5 t/r till för att komma upp i 2 t/r?
Canadien skrev:Det räknas som 1.5 t o r. (SAS räknar bara legs, trots att challengen säger t o r)Klicka för att utvidga...
Ja, du kan boka en enkelresa innehållandes endast ett leg och därmed komma upp i 2 t/r totalt.silwer skrev:1.5? Det låter märkligt. Betyder det att jag på något sätt kan komplettera den med 0.5 t/r till för att komma upp i 2 t/r?Klicka för att utvidga...
AtleFlyg skrev:Saknar en T/R för min challenge och har ev en lucka på fredag att lyckas ta hem detta.Någon som sett någon billig resa med sas på fredag... Det jag sökt på och hittat billigast är Oslo 1800:- i minusKlicka för att utvidga...
Japp, bara att boka på!!varva77 skrev:Sån sjuk ångest... behöver "8 tor" och har för tillfället 12 blandade legs men funderar på en tor ARN-LHR via Köpenhamn/Oslo med två timmars väntan. ca 3000:-. skulle alltså ge totalt ca 32500 poäng+ett meckande med att vara halvtillgänglig på jobbet under dagen. Det är väl HELT bekräftat att 8 "tor" mer är = 16 SK metallsleg???Klicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Du kan inte dra en inrikes?Visa bifogad bild 48344Visa bifogad bild 48343MMX, GOT, KLR, KRM, LLA, RNB, SFT, SDL, UME, VBY, OSD, AGHKlicka för att utvidga...
Kan kolla, återkommer stax! Gissar på en inrikes.Patrik skrev:Argh... saknar en (1!) flight/leg, d.v.s. behöver inte ens en t.o.r. fick en avbokad tjänsteresa och har inget nytt i pipen inom perioden. Har möjlighet att resa fre 26 eller mån 29, vad är billigaste möjliga alternativ ifrån arlanda?Klicka för att utvidga...
ARN-GOT måndag den 29:ePatrik skrev:Argh... saknar en (1!) flight/leg, d.v.s. behöver inte ens en t.o.r. fick en avbokad tjänsteresa och har inget nytt i pipen inom perioden. Har möjlighet att resa fre 26 eller mån 29, vad är billigaste möjliga alternativ ifrån arlanda?Klicka för att utvidga...
Knepigt, den fick inte jag upp... Bra att det fanns något billigare i alla händelser!Gummaron skrev:ARN-GOT måndag den 29:eVisa bifogad bild 48360Visa bifogad bild 48361Klicka för att utvidga...
Att det varit segment som räknats har varit klart ganska länge. Dessa kampanjer som SAS haft så har de tidigare också räknat segment och inte faktiska tur och retur. Bara hoppas det fortsätter såpswe skrev:Jag fick in poäng idag, samtidigt som poäng för en ToR kom in.Det förvånade mig lite då jag endast gjort fem ToR under kvalperioden och utmaningen var sex. Har dock gjort två helt separata enkelresor mellan helt olika destinationer. Så det verkar vara antal segment delat med två som ligger till grund för deras avstämning.Klicka för att utvidga...