fcx
Medlem
Tredje Bonus Challenge på raken man missar. Har 180 segment med SAS sista året, de gillar uppenbarligen inte stamkunder med Diamantkort.![]()
Var glad att du inte fick en challenge på 670 resor
Tredje Bonus Challenge på raken man missar. Har 180 segment med SAS sista året, de gillar uppenbarligen inte stamkunder med Diamantkort.![]()
Om jag kommer ihåg rätt från tidigare kampanj motsvarar 2 ben 1 t/r, dvs du har 6 t/r
Allt beror på vad @Aurora bestämmer sig för, kan bli lite andra planer men det landar på knappt 4000SEK för allt!
Girl power!!
Hihi, neida. Men detta ordner seg, har fått bekrefta at ARN-OSL/OSL-ARN - connection er problemfritt. Så de flightene er i orden. Kun connection i PRG vi må få bekrefta at 40 min er "nok".
Har bare én innvending:
10maj
ARN-OSL 09:20-10:20 SK483
OSL-ARN 10:55-11:50 SK484
ARN-VBY 13:55-14:40 SK079(JT)
VBY-ARN 15:05-15:55 SK080(JT)
Tidligere hjemme og en ny propellfly-type avkrysset!![]()
Jag får den inte heller (diamond med 71 segment förra året och i år endast 9 segments då jag slutat resa SAS till annat än de ställen jag 'måste').Så är det. Och de stamkunder som får den får givetvis tuffare villkor. Det här handlar ju om att locka nya kunder, du är för trogen.
Så går du jo glip af:Girl power!!
Hihi, neida. Men detta ordner seg, har fått bekrefta at ARN-OSL/OSL-ARN - connection er problemfritt. Så de flightene er i orden. Kun connection i PRG vi må få bekrefta at 40 min er "nok".
Har bare én innvending:
10maj
ARN-OSL 09:20-10:20 SK483
OSL-ARN 10:55-11:50 SK484
ARN-VBY 13:55-14:40 SK079(JT)
VBY-ARN 15:05-15:55 SK080(JT)
Tidligere hjemme og en ny propellfly-type avkrysset!![]()
1) Fast track. På reiser fra/via Gardermoen er fast track verdt hele PLUS-billetten i seg selv. Jeg har ikke gullkort = PLUS er eneste måte å få fast track.
2) Sete langt framme. Jeg blir flysyk av å sitte i bakre del av kabinen, og pga min redsel for turbulens er det viktig for meg mentalt å sitte foran vingen. Jo lengre fram jeg sitter jo mer behagelig. Særlig viktig når man flyr til Nord-Norge på vinteren (dårlig vær).
3) Eurobonuspoeng. Can't help it, men den FIRST-class turen den frister så mye at det ikke gjør vondt å legge 500kr ekstra i potten for å komme 1000 poeng nærmere målet.
4) Drikke. Jeg har ikke diamond-kort.
5) Prioritert boarding som fungerer når jeg trenger det, det vil si de gangene jeg har mye baggasje og trenger overhead.
6) Frokost.
Fick den och har ett snarlikt mönster. I år bara två segment i SK Plus.Jag får den inte heller (diamond med 71 segment förra året och i år endast 9 segments då jag slutat resa SAS till annat än de ställen jag 'måste').
Man kan ju tycka att jag borde vara i deras målgrupp. Inte för att jag skulle boka mer SAS...