Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Ja, det er skikkelig krise å ikke fly i PLUS hver gang :p Du vet, man må leve litt med almuen for å forstå hvor blessed man er i livet... :D
Sådan er der nok nogen som har det ;) Det er heldigvis længe siden jeg har fløjet SAS Go og der går forhåbentligt længe inden jeg befinder mig i Go igen.

2 t/r för 3000 fick jag som utmaning. Det kommer jag ju lätt att göra. 5 t/r borde nog också ske inom vanligt resande...

Fick 9 st t/r.. jobbigt.. har några inbokade dock.
Men några frågor till expertisen:
1, under regler står det följande: "
UndantagFöljande biljetter och flygningar kan inte tillgodoräknas inom ramen för Bonus Challenge:
  • Code-share flygningar (som flygs av annat flygbolag än SAS)*"
Då undrar jag hur det är med tex Cimber? Flyger med dem mellan cph-waw, räknas som sas eller ej? (är väl dotterbolag?)

2, hur räknas en t/r? Har tex arn-cph-waw-cph-arn. Räknas det som 1 t/r eller 2 t/r. Har även arn-cph-nrt-cph-arn, samma fråga där?

Mvh

Fick 9 st t/r.. jobbigt.. har några inbokade dock.
Men några frågor till expertisen:
1, under regler står det följande: "
UndantagFöljande biljetter och flygningar kan inte tillgodoräknas inom ramen för Bonus Challenge:
  • Code-share flygningar (som flygs av annat flygbolag än SAS)*"
Då undrar jag hur det är med tex Cimber? Flyger med dem mellan cph-waw, räknas som sas eller ej? (är väl dotterbolag?)

2, hur räknas en t/r? Har tex arn-cph-waw-cph-arn. Räknas det som 1 t/r eller 2 t/r. Har även arn-cph-nrt-cph-arn, samma fråga där?

Mvh

De flighter med Cimber, Blue 1, Jet Time, Braathens Regional etc. som går som wetlease åt SAS, är rena SAS-flighter och räknas. Jag tror inte ens det finns någon flight med Braathens eller Jet Time där SAS har codeshare...

De flighter med Cimber, Blue 1, Jet Time, Braathens Regional etc. som går som wetlease åt SAS, är rena SAS-flighter och räknas. Jag tror inte ens det finns någon flight med Braathens eller Jet Time där SAS har codeshare...

Tack, jättebra! Då behövs bara svar på fråga 1 :)

Toppen