Senaste nytt

SAS bjuder in till öppet hus på Arlanda

Till er som inte fått svar:
Som ni säkert förstått skickades det ut mail i eftermiddags till de som fått plats på eventet.
Dock som Christian tidigare skrivit finns det en väntelista, så det finns fortfarande en liten möjlighet att komma om det skulle ske några återbud.

Om du mottagit ett mail men fått förhinder, vänligen maila snarast till SAS så någon annan kan ta platsen.

Vi hade förstås gärna önskat att alla kunde få komma med, men det finns praktiska detaljer som förhindrar detta. Det är ett ganska stort projekt att anordna ett event för 60 personer i en miljö med mycket säkerhetsföreskrifter och restriktioner
Men gör vi det bästa möjliga av dagen finns kanske möjlighet att vi får göra något mer i framtiden, där fler kan få komma med. Det är ändå mycket kul att SAS ställer upp och anordnar detta.

För övrigt så finslipar vi just nu de delar av dagen som BusinessClass.se står för. Vi har en hel del kul saker i pipen. Kommer bli kanon!

Fick ett meddelande att jag kommit med, men har också svarat att jag sitter på en flight ifrån MCO & landar i FRA 0915, så jag kan inte delta, så jag har säkerligen gjort någon annan glad idag...:)
Ha så kul & surt att jag blev kallad till ett möte i USA den veckan...:-(
Tråkigt att du fått förhinder OSL_Commuter!

Vänligen maila snarast möjligt till SAS att du inte kan närvara så någon annan får chans till en plats. Vi har som sagt även kvällsaktiviteter planerade på fredagen, om du är i Stockholm då.

Tråkigt att du fått förhinder OSL_Commuter!

Vänligen maila snarast möjligt till SAS att du inte kan närvara så någon annan får chans till en plats. Vi har som sagt även kvällsaktiviteter planerade på fredagen, om du är i Stockholm då.
Det är redan ordnat & implecit så var det vad jag menade med att någon annan blir glad!! Så Christian var informerad inom 20min, så den biten är klar.
Angående kvällsaktiviteter i Sthlm, så känns det som om familjen går före & jag kommer som sagt ifrån MCO den dagen. Nästa gång, då.....

Fick också mailet igår kväll, strack innan jag skulle stiga på SQ322 (SIN-LHR) i men han inte posta något här för än nu. Sitter i lounge på LHR och väntar på SK526 till ARN nu.

Toppen